معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان تأکید کرد:

راه‌های ارتباطی تالش سریعتر بازسازی و ترمیم شود | لزوم احداث کمربندی تالش

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تسریع در عملیات بازسازی و ترمیم راه‌ها و پل‌های ارتباطی تالش، گفت: باید با جدیت بخشی و تسریع در اجرای این پروژه‌ها از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اوسط اکبری‌مقدم با همراهی فرماندارتالش و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از محل‌های برداشت مصالح مورد نیاز برای احداث کمربندی و مناطق سیل زده روستاهای ییلاقی این شهرستان بازدید کرد.

اکبری‌مقدم در جریان این بازدید، احداث کمربندی تالش را یکی از نیازمندی‌های این شهرستان خواند و افزود: نبود یک جاده کمربندی برای شهرستان تالش مشکلات ترافیکی گسترده ای را به بار آورده است.

وی بر لزوم جدیت در احداث کمربندی جدید تالش به منظور کاهش ترافیک و روان سازی تردد خودرویی در این محدوده تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان همچنین بازسازی و ترمیم راه ها و پل های ارتباطی مناطق سیل زده روستاهای ییلاقی این شهرستان را امری مهم خواند و گفت: بازسازی و ترمیم راه ها و پل های ارتباطی باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود تا با مشکلی در حوزه مواجه نشویم.

در جریان این بازدیدها مقرر شد نقاطی که در مسیر گازرسانی به خوشه مریان از روستای کیشون بن نیازمند تراش کوه و برداشت است، به زودی مورد اقدام قرار گیرد تا مصالح آن برای احداث کمربندی استفاده شود.

برداشت ماسه‌های جمع شده در تالاب جوکندان و استفاده آن برای تامین مصالح کمربندی تالش با هماهنگی دستگاه های ذیربط از دیگر دستاوردهای این بازدیدها بود.

Share