احمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سنگر:

در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هرگز برای چهار سال بعد برنامه‎ریزی نمی‌کنم!

احمدی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی یا مسئولیت نپذیریم و یا اگر پذیرفتیم با تمام وجود برای خدمت به این مردم آماده باشیم، گفت: تکریم ارباب رجوع خط قرمز برای خدمتگزاران نظام باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، «محمد رضا احمدی» در سخنرانی پیش از خطبه های امروز(جمعه، ۶ تیر) در مسجد جامع سنگر از رای اعتماد مردم ولایتمدار و مومن بخش سنگر در انتخاب وی برای خدمت‌گزاری در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و افزود: مطمئن باشید به مدد شهدای عزیز و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همه کسانی که به ما عنایت کردند در راهی که قرار گرفتم کوتاهی نخواهم کرد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور در خانه ملت را فرصتی برای خدمت نخواهم دید بلکه این راه، توفیقی برای خدمت است بیان کرد: شهدا تمام زندگی و وجودشان را گذاشتند تا امروز بتوانیم در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

وی با اشاره به مشکلات بخش سنگر گفت: تا حدود زیادی این مشکلات را شناسایی کرده ام و مدت زیادی با این مشکلات روبرو بوده ام اما قصور را از کسی قبول نمی کنم و از مسئولین عالی رتبه استان نیز تقاضا می‌کنم تا برای رفع این مشکلات تلاش بیشتری کنند.

احمدی اضافه کرد: مسئولین می بایست خدمت در جمهوری اسلامی ایران را توفیق بدانند چون در کنار خون شهدا گام برمی داریم.

وی با بیان اینکه این سرزمین و این مسئولیت ها مقدس است لذا باید در انجام امور خدا را در نظر بگیریم، تصریح کرد: مسئولین جمهوری اسلامی ایران و شهرستان رشت نباید برای خود وقت تعیین کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه این اصلاً پسندیده نیست که برای خدمتگزاری به بهترین بندگان خدا در این کشور وقت تعیین شود، اظهار کرد: ما مسئولین باید وقت و بی وقت برای مردم تلاش کرده و از حریم انقلاب دفاع کنیم همچنان که رزمندگان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از این سرزمین وقت نمی شناختند و همیشه آماده دفاع بودند.

وی افزود: وقتی مردم از عملکرد مسئولین ما اراضی نباشند مسئولین باید فردای قیامت چگونه جوابگوی شهدا، خانواده های آنان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران باشند.

احمدی خطاب به مدیران و مسئولین نظام گفت: در این نظام یا مسئولیت نپذیریم و یا اگر پذیرفتیم با تمام وجود برای خدمت به این مردم آماده باشیم.

وی در ادامه تکریم ارباب رجوع را خطوط قرمزی دانست که باید برای خدمتگزاران به نظام مورد توجه باشد و افزود: اگر شخصی به مسئولی مراجعه کند و با بی حرمتی مواجه شود این درست نیست و این را از خانه ملت نیز فریاد می زنم.

احمدی خاطر نشان کرد: اگر نمی توانیم تمام خواسته های مردم را پاسخ دهیم حداقل باید بتوانیم برای شنیدن مشکلات آنها گوش شنوا داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم کاری انجام دهیم و ندهیم فردای قیامت چگونه پاسخگوی خدای خود و شهدا باشیم.

احمدی در ادامه با بیان اینکه در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هرگز برای چهار سال بعد برنامه ریزی نمی کنم افزود: ما از فردای خود خبر نداریم پس باید امروز کاری کنیم که مردم از ما راضی باشند و دلشان شاد شود و لبخند را بر چهره شهدا بنشانیم و اولویت در افق آینده رضایت مردم و دادن پاسخ خوب و منطقی به آنان است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکلات زیادی که در بخش سنگر وجود دارد اشاره و بیان کرد: معضلات زیادی در این بخش وجود دارد که گریبانگیر ما شده و اگر رسیدگی نشوند در آینده نیز این مشکلات بیشتر می‌شود.

وی مسئله زباله سراوان را یکی از عمده مشکلات این بخش عنوان کرد و افزود: این مشکل تا امروز با تمام پیگیری ها و جلساتی که برگزار شده هیچگونه خروجی نداشته است.

احمدی اظهار کرد: باید اکنون به فکر درمان مسئله زباله سراوان باشیم و این درمان جمع کردن و بستن ورودی محل زباله سراوان است.

وی از دیگر معضلات و مشکلات سنگر را نداشتن کمربندی عنوان کرد و افزود: در تلاش برای پیگیری این موضوع هستیم و هر طور شده باید کار را از جای آغاز کنیم و نگوییم که به خاطر اعتبارات و عدم امکانات هیچگونه امیدی برای رسیدن به این خواسته نداریم.

احمدی همچنین آسیب زیرساخت های برق در سنگر و بحث آب شرب را از دیگر مشکلات این بخش عنوان کرد و گفت: مسئولیت های ما در این دنیا به درد آخرت ما نخواهند خورد مگر آنکه برای رضای خداوند و شهدا و در خط ولایت گام برداریم.

Share