خدمات بهینه سازی و سئو سایت در استان گیلان

اگر مالک یک سایت اینترنتی هستید و قصد توسعه کسب و کار و افزایش درآمد خود را دارید، بهترین و به صرفه ترین اقدام، سئو سایت می باشد.

خدمات بهینه سازی و سئو سایت در استان گیلان

مجموعه سئوبهینه یه عنوان یک از برترین وبسایت های فعال در زمینه تبلیغات اینترنتی، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تمام درخواست های کارفرمایان عزیز در استان گیلان و شهر رشت را با تضمبن کامل ارائه می نماید. در دنیای امروز وب سایت ها نقش پررنگی در درآمدزایی و سودآوری شرکت ها و کسب و کارها دارند. اما زمانی می توان از یک سایت انتظار سود مالی داشت که توسط کاربران و مشتریان در اینترنت دیده شود و این هدف بوسیله سئو قابل دستیابی خواهد بود. اگر مالک یک سایت اینترنتی هستید و قصد توسعه کسب و کار و افزایش درآمد خود را دارید، بهترین و به صرفه ترین اقدام، سئو سایت می باشد.

از دید بازاریابان حرفه ای  سئو یک سرمایه گذاری محسوب می شود که نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارد. بسیاری از روش های دیگر بازاریابی اینترنتی مثل تبلیغات ppc، تبلیغات در گوگل، بازاریابی شبکه های اجتماعی هزینه های بالایی دارند و معمولا هزینه ای که پرداخت می شود برای یک دوره محدود است. اما سئو با هزینه بسیار کمتر می تواند ارتقای یک کسب و کار اینترنتی را تضمین نماید. همچنین زمانی که سایت به رتبه های بالایی در گوگل دست می یابد، چندین برابر روش های دیگر جذب کاربر و مشتری بالقوه خواهد داشت. مهم تر اینکه سئو برای یک دوره محدود نیست و جایگاه سایت در بلندمدت حفظ خواهد شد.

خدمات سئو سایت در گیلان

خدمات سئو در گیلان

در کل فرآیند سئو با هدف بهبود رتبه سایت در گوگل انجام می شود، اما این هدف در نتیجه بهینه سازی و ارتقای بیش از ۲۵۰ فاکتور بدست می آید. خدماتی که در این حوزه ارائه می شود گستردگی زیادی دارد و بنا به نوع سایت، رقبا، حوزه فعالیت و انتظارات مالک سایت متفاوت است. مثلا سایت های خبری نوع متفاوتی از بهینه سازی را نسبت به یک سایت فروشگاهی نیاز دارند. همچنین هزینه خدمات آنها نیز متفاوت است. همچنین اگر قصد دارید که پروژه بهینه سازی سایت خود را برونسپاری کنید حتما با مشاور یا متخصص این کار مشورت کنید تا بنا به نیازهای شما اصلی ترین خدمات موردنیاز سایت را با برآورد دقیق هزینه جهت صرفه جویی در تعرفه سئو، به شما معرفی نمایند.

جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت seobehine.ir مراجعه کنید. همچنین مقالات سئو بصورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 اگر شما ساکن استان گیلان یا شهر رشت هستید، جهت بهبود کسب و کار و افزایش فروش سایت یا فروشگاه اینترنتی خود می توانید با سئوبهینه در ارتباط باشید و ما خدمات زیر را به شما ارائه می کنیم:

تولید محتوا

مهمترین بخش یک سایت از نظر سئو، محتوای صفحات است. همچنین یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی سایت ها در گوگل، تولید محتوا می باشد. گوگل به سایت هایی علاقه دارد که محتوای جدید و غیرتکراری تولید کنند. هر سایتی که نسبت به رقبای خود محتوا و مقالات بیشتر و معتبرتری منتشر نماید، شانس افزایش رتبه و بازدید در گوگل را خواهد داشت و به دنبال آن سود و درآمد بیشتری را تجربه خواهد کرد.

بهینه سازی فنی سایت

بخش دیگری از خدمات ما به کارفرمایان در گیلان، سئو تکنیکال و بهینه سازی فنی سایت است که اهمیت بسیار زیادی دارد. بدون سئو فنی هرگونه اقدام دیگر مثل لینکسازی یا تولید محتوا بی نتیجه خواهد بود. این بخش شامل بهینه سازی قالب، کد سایت، متاتگ ها، اصلاح ایرادات لینکسازی، حذف افزونه های اضافی، تنظیمات robots.txt و htaccess و بسیاری از فاکتورهای دیگر می باشد. در نتیجه سئو تکنیکال ، عملکرد و ساختار یک سایت یا فروشگاه اینترنتی به درستی تعریف می شود. در نتیجه کاربران و ربات های موتور جستجو درک بهتری از وبسایت شما خواهند داشت.

بهینه سازی سایت در گیلان

بهبود تجربه کاربری

تجربه کاربری یا ux یکی از مفاهیم بسیار مهم در سئو است. در سالیان اخیر گوگل به سایت هایی که تجربه کاربری بهتری دارند ، رتبه های بالاتری را اختصاص می دهد. این اصطلاح به معنی ایجاد تعامل بهتر با کاربرانی است که به سایت شما مراجعه می کنند. هرچقدر که میزان رضایت کاربران از سایت بیشتر باشد، رتبه آن در گوگل ارتقا خواهد یافت. این بخش از خدمات سئو با هدف افزایش زمان حضور کاربر روی سایت ، بازدید تعداد بیشتری از صفحات توسط هر کاربر و جلب نظر کاربر و جلوگیری از جستجوی مجدد یک عبارت در گوگل می باشد که توسط متخصصین و کارشناسان سئوبهینه انجام می شود.

ثبت رپورتاژ و بک لینک

ثبت رپورتاژ و بک لینک های باکیفیت بخشی از فرآیند سئو خارجی است که با هدف افزایش اتوریتی و اعتبار یک دامنه انجام می شود. هر سایتی برای اینکه در اینترنت شناخته شود و کاربران بیشتری را جلب نماید به رپورتاژ و ثبت لینک در سایت های معتبر دیگر نیاز دارد. البته با توجه به بروزرسانی الگوریتم های رتبه بندی گوگل در چند سال اخیر، ثبت بک لینک نیاز به تخصص و دقت بالایی دارد. این خدمات نیز توسط مشاورین ما به شرکت ها و وبسایتهای فعال در استان گیلان ارائه می شود.

افزایش بازدید طبیعی

افزایش بازدید سایت و فروشگاه های اینترنتی نیز بخشی از خدمات سئو در گیلان است. یک سایت زمانی ارزشمند است که بتواند برای مالکین خود تعداد قابل قبولی مشتری و مخاطب تامین نماید. اما نه بازدید فیک و ساختگی. زمانی یک بازدیدکننده می تواند به مشتری تبدیل شود که بصورت طبیعی وارد سایت شده باشد. متاسفانه برخی از شرکت ها با وعده افزایش بازدید به مدیران سایت ها ، بازدید غیرطبیعی ایجاد می کنند که نه تنها کمکی نمی کند بلکه موجب افت رتبه و جریمه سایت نیز خواهد شد. ما با روش های کلاه سفید ، بازدید طبیعی سایت شما را افزایش می دهیم.

ارتقا رتبه سایت در گوگل

قرار گرفتن سایت در رتبه های بالا و صفحه اول گوگل امکان بازدید بیشتر سایت ، فروش بالاتر ، ارائه خدمات بیشتر و درآمدزایی سایت را تضمین می کند. طبق تحقیقات ، حدود ۶۰درصد کاربرانی که در گوگل جستجو می کنند فقط سه سایت اول را مشاهده می کنند و این نشان از اهمیت ارتقا رتبه سایت در گوگل دارد. تقریبا هر نوع کسب و کاری می تواند از طریق گوگل جذب مشتری کند و در سال های اخیر استفاده از این موتور جستجو جهت کسب اطلاعات ، خرید ، جستجوی محصول یا خدمات، دانلود تصاویر و ویدئو، اخبار و … افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل ما به منظور بهبود کسب و کار مشتریان خود در استان گیلان ، ارتقا رتبه وب سایت و فروشگاه اینترنتی در گوگلل را تضمین می کنیم.

سئو محلی در گیلان

گوگل در تلاش است تا بهترین نتایج را به کاربران نمایش دهد. همچنین ارائه نزدیک ترین نتایج به کاربر از نظر فاصله مکانی، رویکرد دیگری در این موتور جستجوست. به همین دلیل، در بالای لیست نتایج صفحه اول ، ۳ سایت که نزدیکترین فاصله مکانی با کاربر را دارند به وی نمایش داده می شوند. مثلا اگر فردی در شهر رشت ساکن باشد و عبارتی را در گوگل جستجو کند ابتدا ۳ سایت فعال در رشت یا استان گیلان را مشاهده می کند.

این فرآیند برای کسب و کارهای محلی که در یک استان یا شهر خاص فعالیت دارند اهمیت زیادی دارد و به راحتی می توانند علاوه بر جذب مشتری از سایر مناطق، درصد بالایی از مشتریان بومی را از آن خود نمایند.

مجموعه سئوبهینه متشکل از مشاورین و متخصصین طراحی و بهینه سازی سایت است که در طی ۱۰ سال فعالیت در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ، مشتریان فراوانی را پشتیبانی کرده است. آدرس سایت seobehine.ir جهت هرگونه درخواست یا مشاوره رایگان در دسترس شماست. همچنین سامانه analyser.seobehine.ir جهت آنالیز و بررسی رایگان سایت با بیش از ۵۰ ابزار تحلیلی ، می تواند ایرادات و نقاط ضعف وبسایت یا فروشگاه اینترنتی شما را مشخص نماید.

تخفیف ویژه هزینه سئو سایت در گیلان

باتوجه به سابقه فعالیت سئوبهینه و شمار بالای مشتریان از  گیلان و شهر رشت، تخفیف ویژه ای در هزینه های سئو برای ساکنین و وبسایت های فعال در این استان در نظر گرفته خواهد شد. پس از تعیین هزینه نهایی ، ۱۵ درصد کل هزینه تمامی خدمات بالا کسر می گردد و همچنین هیچگونه پیش پرداختی در ابتدای قرارداد دریافت نمی شود. هزینه ها بصورت ماهیانه و قسط بندی شده و در پایان هر ماه و پس از ارسال گزارش به مشتری دریافت می گردد. ما کسب رتبه بالا در گوگل و افزایش بازدید طبیعی سایت شما را ضمانت می کنیم.

پایین ترین هزینه سئو در رشت

Share