دبیر هیات فوتبال گیلان خبر داد:

خاتمه مسابقات فوتبال لیگ‌های استان در تمامی رده‌ها | تیم‌های قهرمان معرفی شدند

با تشکیل جلسه کمیته فنی هیات فوتبال گیلان، قهرمانان رده‌های مختلف مسابقات فوتبال استان اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرزاد سیری دبیر هیات فوتبال گیلان گفت: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور و ادامه دار بودن شرایط خاص در استان و با توجه به مشکلات پیش آمده در انجام هفته های آخرین مسابقات لیگ های استان در تمامی رده ها و علیرغم برنامه ریزی برای شروع مجدد آنها، متأسفانه امکان برگزاری مسابقات مقدور نبوده، لذا به جهت حفظ سلامتی بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی مسابقات و نظر به هزینه های بالای انجام پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رضایتمندی اکثریت باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های استان جهت اعلام خاتمه مسابقات، کمیته فنی هیأت فوتبال استان ضمن تشکیل جلسه و بحث و بررسی در خصوص کلیه رده‌های لیگ های استان مصوبات مشروحه ذیل را اعلام می دارد:

۱. نظر به قطعی بودن قهرمان مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان در فصل ۹۹-۹۸ این مسابقات خاتمه شده اعلام می‌گردد و تیم سردار جنگل گوراب زرمیخ به عنوان قهرمان و تیم شهرداری کوچصفهان به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

۲. تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی به عنوان نائب قهرمان مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان معرفی و به مسابقات جام حذفی کشور معرفی می‌گردد. در صورت انصراف، تیم های بعدی به ترتیب اولویت جدول مسابقات به عنوان نماینده استان در جام حذفی معرفی می‌شوند.

۳. لیگ دسته اول بزرگسالان استان با حضور هشت تیم که قبلا در موعد مقرر مدارک خود را تحویل نموده‌اند و کارت بازی دریافت کرده‌اند در صورت مهیا بودن شرایط عمومی کشور و استان برگزار و یک تیم به لیگ برتر استان در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ صعود می‌کند. این مسابقات قبل از شروع مسابقات لیگ برتر فصل آتی می‌بایست برگزار گردد.

۴. تیم فوتبال جوانان سپیدرود به عنوان قهرمان لیگ برتر جوانان در فصل ۹۹-۹۸ معرفی و تیم های نصر رشت و کیانمهر رشت به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند.

۵. لیگ دسته اول جوانان در اولین فرصت و قبل از شروع مسابقات لیگ برتر جوانان فصل آینده در صورت مهیا بودن شرایط عمومی کشور و استان برگزار و دو تیم به لیگ برتر استان راه خواهند یافت.

۶. تیم فوتبال الماس اسالم به عنوان قهرمان لیگ برتر نوجوانان استان معرفی و تیم‌های پرسپولیس رشت و خزر لنگرود به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند.

۷. لیگ دسته اول نوجوانان در اولین فرصت و قبل از شروع مسابقات لیگ برتر نوجوانان فصل آینده در صورت مهیا بودن شرایط عمومی کشور و استان برگزار و دو تیم به لیگ برتر استان راه خواهند یافت.

۸. لیگ دسته اول نونهالان استان فصل ورزشی ۹۹-۹۸ در اولین فرصت در صورت مهیا بودن شرایط عمومی کشور و استان برگزار خواهد شد و در صورت عدم وجود شرایط برگزاری، تیم‌های اول دو گروه به لیگ برتر نونهالان برای فصل بعدی صعود می‌کنند.

Share