معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

جذب بیش از ۵۲ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش+ جزییات

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از صدور مجوز برای جذب بیش از ۵۲ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره وضعیت تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش بیان کرد: برای سال تحصیلی آینده مجوز جذب ۲۰هزار دانشجومعلم را با توجه به رایزنی‌های انجام شده دریافت کردیم علاوه بر آن با موافقت سازمان اداری استخدامی ۲۷ هزار و ۳۰۰ نیرو از طریق ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش خواهند شد همچنین ۵ هزار مجوز جذب نیرو از سال‌های گذشته باقی مانده است.

او با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۵۲ هزار نیروی جدید جذب آموزش و پرورش می‌شوند، گفت: روند جذب از طریق ماده ۲۸ بعد از برگزاری آزمون استخدامی که زمان آن از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد، امکان‌پذیر است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش بیان کرد: زمان دقیق آزمون را سازمان سنجش اعلام می‌کند چراکه متولی اصلی برگزاری این آزمون است، اما احتمال می‌دهیم مردادماه آزمون برگزار شود و چگونگی برگزاری هم با این سازمان خواهد بود.

الهیار ترکمن ادامه داد: جذب ۲۷ هزار نیروی جدید صرفا از طریق آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و آزمونی جداگانه فقط برای آموزش و پرورش برگزار نخواهد شد.

Share