جدیدترین قاب های روز دنیا با طراحی های خاص+عکس

قاب گوشی یکی از حیاتی ترین لوازم جانبی موبایل است که باید همراه این گوشی ها باشد تا بتواند عمل مراقبت را انجام دهد و از آنچه که اتفاق می افتد جلوگیری کند

با ما همراه باشید. گپ شنیدنی داریم.

تا به حال به لوازم جانبی موبایل خود دقت کرده اید؟. همان هایی که از گوشی های با ظرافت بالا و کیفیت عالی مراقبت می کنند؟ داشتن این لوازم جانبی برای هر شخصی که از تلفن همراه استفاده می کند ضروری و مهم است. ضرورتی که در خود سلامت و حفاظت گوشی را به همراه دارد.

گوشی یا گوشی برای شنیدن؟

امروزه با پیشرفت بشر در حوزه تکنولوژی و کارآمدی ویژه بخش طراحی کیفیت کالاهای تولید بسیار بالا رفته است. به گونه ای که به عنوان مثال یک گوشی A50s تنها ۷.۷ میلی متر عرض دارد. اما وقتی به امکانات این گوشی نگاهی می اندازیم اصلا با چنین قطری دور از انتظار است. حالا این گوشی با این ظرافت و با این کارایی نیاز به مراقبت ندارد؟

حرف حساب

قاب گوشی یکی از حیاتی ترین لوازم جانبی موبایل است که باید همراه این گوشی ها باشد تا بتواند عمل مراقبت را انجام دهد و از آنچه که اتفاق می افتد جلوگیری کند. به عنوان مثال قاب گوشی طرح دار A50s دارای :

طراحی بسیار حرفه ای و زیبا

مناسب برای خانم ها و آقایان

ظاهر خاص و زیبا

شبکه بندی لایه داخلی قاب

محافظت از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع و سخت ترین ضربه ها

دسترسی راحت به دکمه ها و پورت های گوشی

قرار دادن ساده و آسان بر روی گوشی

هستند و از جمله کاربرد های این محصول می توان به پوششی که روی :

قاب پشتی

لبه بالایی

لبه پایینی

لبه چپ

لبه راست

حفاظت از دکمه ها

و غیره اشاره کرد. قاب کردن گوشی علاوه بر اینکه چنین مواردی را انجام می دهد، در مواجه با خطراتی مثل :

ضربات ناگهانی

ریخته شدن آب یا هر مایه دیگر

محافظت کنند. از ویژه های دیگری این قاب می توان به :

دسترسی آسان به درگاه ها

انعطاف پذیری بالا

مقاوم در برابر خش و خط و ضربه

مقاوم در دماهای مختلف

حفاظت از ورود گرد و خاک

را هم از بین می برد تا شما در مسیر استفاده از گوشی تان دچار خلل و مشکلی نشوید. و از پرداخت هزینه های زیاد در امان باشید.

پیشنهاد قاب

فروشگاه مسترکیس … در مثالی دیگر علاوه بر مورد ذکر شده در بالا از به خوبی در خصوص نحوه کارایی تزئینی از لوازم جانبی نیز توضیح داده اند. آنها می گویند به عنوان مثال در گوشی های  A20s  برای هر گونه علاقه ای قاب گوشی وجود دارد. به عنوان مثال :

قاب های ساده،

قاب های فانتزی،

 قاب های کلاسیک،

قاب های مدرن

قاب های پست مدرن

از جمله قاب هایی هستند که می توان با داشتن آن ها لذت بیشتری برد و برای هر سلیقه ای حق انتخاب وجود دارد. که مشاوران فروشگاه در نهایت صبوری این موضوع را بر پذیرفتن تا با نیاز سنجی بهترین انتخاب را برای شما هدیه بدهند.

چرا که نه؟!

آنها به عنوان مثال در مورد قاب گوشی چنین مثالی می زنند. افراد لباس های متفاوت برای حضور در مکان های متفاوت را دارند. این کاور های در مدل های مختلف نیز می تواند نقش همان لباس متفاوت را داشته باشد. آنها در تشریح این موضوع عنوان می کنند اگر آقا هستید و در اداره دولتی کار می کنید، برای رفتن به اداره یک قاب گوشی ساده مناسب تر است. اما برای مهمانی می توانید از یک قاب طرح دارد استفاده کنید.

در صورتی که خانم باشید در اداره دولتی کار می کنید، برای رفتن به اداره می توانید با یک قاب گوشی تک رنگ کار خود را انجام دهید. اما برای میهمانی از مدل فانتزی استفاده کنید.

اگر آقای دانشجو هستید و در دانشگاه می خواهید وجه و شان فضا و خود را در یک فضای علمی حفظ کنید از قاب کلاسیک استفاده کنید. و در فضای بیرونی با دوستان می توانید قاب گوشی پست مدرن را داشته باشید.

 اگر خانم دانشجو هستید و در دانشگاه می خواهید وجه و شان فضا و خود را در یک فضای علمی حفظ کنید از قاب می توانید با یک قاب گوشی مدرن کار خود را راه بی اندازید. اما در بین دوستان و آشنایان از قاب های فانتزی با ساختار های جذاب دخترانه استفاده کنید.

مشاوران چرا این گونه عمل می کنند.

فروشگاه مسترکیس … در راستای احقاق حقوق حقه مشتری چنین دیدگاهی را دارد که باید آنچه مشتری نیاز دارد برآورده شود. زیرا در این صورت است که فروشگاه مورد اعتماد باقی می ماند و همان مشتری ها می شوند مبلغان فروشگاهی که در آنجا حقوق آنها محفوظ بوده است. حتی به قیمت نفروختن کالا باید مشتری راضی باشد.

اگر مشتری بداند که با مشاوره کالایی که نیاز دارد و در فروشگاه وجود ندارد و دست خالی از آنجا بیرون می رود، اما دانش او در امور خرید بال رفته فروشگاه مسترکیس … سود بزرگی را به دست آورد است. آن سود مهم اعتماد و حریم امن است که فروشگاه به آن برای بقا و دوام و قوام نیاز دارد. و چنین موضوعی باعث رجوع دوباره همان مشتری می شود.

ما فقط فروشنده نیستیم.

بارها دیده شده مشتریانی از این گله مند هستند که کالایی به آن ها تحمیل شده است و از خریدن آن قلبا راضی نیستند و تنها تحت شرایط بوجود آمد این کالا را قبول کرده اند. در صورتی که در فروشگاه ما این موضوع اصلا وجود ندارد. ما به هر قیمتی کالا نمی فروشیم. حتی گاهی اصلا کالا نمی فروشیم. بلکه نیاز مشتری را برطرف می کنیم. این خدمات در اصل همان نیاز مشتری را برطرف می کند. دقیقا ما مثل قاب گوشی از مشتری خود حفاظت می کنیم.

داشتن مشتری ثابت دسترسی به همیشه گی به معدن است.

بیایید باور کنیم که داشتن مشتری همیشگی حقیقت انکار ناپذیر اتصال به معدن است. شما یک بار گوشی گران قیمت می خرید و چندین بار برای آن قاب های مختلف تهیه می کنید. چرا؟ چون گرانمایه بودن گوشی شما را وادار می کند که با دقت به تصمیم بگیرید و دنبال سود بیشتر باشید.

فروشگاه مسترکیس … نیز از این متد برای ماندگاری و پویایی و خوش نامی در میان مردم استفاده می کند و تلاش می کند روز به روز این ساختار را تقویت کند. و در ارائه خدمت بهترین باشد.

آدرس های ما :

کرج – گوهردشت – نبش خیابان سوم غربی

کرج – ۴۵ متری گلشهر – بین خیابان ارغوان و کتویی زاده

کرج – ۴۵ متری گلشهر – نبش خیابان درختی

Share