سرپرست پليس راه گیلان خبر داد:

جان‌باختن ۳ تن و مجروح شدن ۲ نفر در آزاد راه رشت-قزوین

سرهنگ جاور صفاری، سرپرست پلیس راه استان گیلان از برخورد خودرو پراید با خودرو وانت نیسان و جان‌باختن ۳ تن و مجروح شدن ۲ نفر در آزاد راه «رشت-قزوین» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس راه استان گیلان از برخورد خودرو پراید با خودرو وانت نیسان و جان‌باختن ۳ تن و مجروح شدن ۲ نفر در آزاد راه «رشت-قزوین» خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در آزاد راه «رشت-قزوین»، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پراید که در آزاد راه رشت به قزوین بعد از «پل خرشک» در حال حرکت بوده با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه ۳ سرنشین ۲، ۲۷ و ۳۳ ساله سواری پراید در صحنه تصادف فوت و راننده ۳۲ ساله و سرنشین ۳۵ ساله دیگر این خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی سواری پراید اعلام شده است.

سرپرست پلیس راه استان گیلان در پایان گفت: برابر ماده ۱۸۰ آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی رانندگان باید در هر حال توجه کافی به مقابل خود داشته باشد چرا که وسیله نقلیه جلویی امکان دارد به هر دلیلی و در هر لحظه‌ای از سرعت خود بکاهد، متوقف شود یا تغییر مسیر دهد، لذا در صورت عدم توجه به جلو احتمال حادثه افزایش پیدا می‌کند.

Share