مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر داد:

تکمیل پروژه بازسازی استادیوم تختی بندرانزلی تا سال ۱۴۰۰ | ظرف دو ماه آینده این پروژه آغاز می‌شود

حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حاشیه بازدید از استادیوم تختی بندر انزلی گفت: پروژه بازسازی این استادیوم تا پایان سال ۹۹ به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حاشیه بازدید از استادیوم تختی انزلی اظهار داشت: مردم گیلان و بندرانزلی خاطرات زیادی از دیرباز از این استادیوم دارند و متاسفانه استادیوم تختی بندرانزلی به دلیل قدمتش ضرورت بازسازی داشته است و چند سال گذشته این کار آغاز گردید اما وسع و توان مالی کافی نبود و مسوولین شهرستانی، استان و وزارت ورزش از روند کار راضی نبودند.

وی ادامه داد: بدین جهت این پروژه در سالجاری به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار گردید و مجری این پروژه در حال حاضر این شرکت است و حضور ما امروز در گیلان به جهت مقدمات جابجایی و انتقال این پروژه به شرکت توسعه می‌باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: در اولین فرصت و ظرف دو ماه آینده این پروژه آغاز می‌شود و تلاش خواهد شد در حین انجام مسابقات کار بازسازی انجام شود و تا سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد و آماده تحویل به مردم باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تصریح کرد: کار، کار سختی است و بازسازی باید حین مسابقات انجام شود و همزمان نیز تماشاچیان استفاده کنند، این استادیوم در بافت پر ترافیک شهر واقع شده و ضرورت دارد که سریعا تکمیل گردد.

وی در پایان گفت: به فوتبال دوستان گیلان قول می‌دهیم که این پروژه به طور جدی دنبال شود.

Share