فرمانده سپاه قدس گیلان:

تمام ظالمان و کودک‌کشان با جمهوری اسلامی دشمنی دارند و این نشانه حقانیت ماست

سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان در رشت اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی این است که پس از رحلت امام خمینی(ره)، با حضور مقام معظم رهبری باقدرت به مسیر خود ادامه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دوره آموزشی توانمندسازی فرماندهان و مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کارمندان در رشت اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی این است که پس از رحلت امام خمینی(ره)، با حضور مقام معظم رهبری باقدرت به مسیر خود ادامه داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تحقق آرمان‌های انقلاب نشانه موفقیت انقلاب اسلامی است عنوان داشت: امروز شاهد هستیم که تمام ظالمان و کودک‌کشان با جمهوری اسلامی دشمنی دارند و این نشانه حقانیت مسیر ما است.

سردار عبدالله‌پور یکی از دلایل اقتدار انقلاب اسلامی را نقش مردم در حفاظت از آن دانست خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) معتقد بودند که مردم اصلی‌ترین سرمایه انقلاب هستند و باید حفاظت از انقلاب را به آن‌ها سپرد.

وی حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: اینکه امروز برخی می‌گویند برویم با کسانی که از بنیان با اصول انقلاب اسلامی مشکل دارند تفاهم و مذاکره کنیم، امری غیرعقلانی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افرادی که به دنبال تعامل با نظام سلطه هستند را خود فروخته و ترسو دانست و افزود: همه باید بدانند که ایستادگی ما در مقابل نظام سلطه دائمی است و تا نابودی دشمنان ادامه خواهد داشت‌.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به سیلی‌های متعدد جمهوری اسلامی به آمریکا خاطرنشان کرد: امروز تمام کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی بعد از حضور در خلیج فارس مجبور هستند که با زبان فارسی به ما پیام بدهند.

وی با بیان اینکه امروز ساختار اداری ما نیازمند اصلاح است تصریح کرد: وظیفه بسیج کارمندان این است که به دنبال رفع نواقص موجود در ساختار اداری کشور باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در امور کشور ابراز داشت: بسیج مجموعه‌ای است که باید خودش مسائل را شناسایی کند و برای رسیدگی به آن‌ها راهبرد داشته باشد.

Share