با خواندن شهادتین صورت گرفت؛

تشرف بانوی مسیحی به اسلام در لاهیجان+ تصاویر

یک بانوی مسیحی امروز پس از انجام تشریفات مذهبی در دفتر امام‌جمعه شهرستان لاهیجان به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، خانم لیودمیلا استومینا از اوکراین که با همسرش فهیم لاهیجی ساکن کلن آلمان هستند و تحت تأثیر تعالیم آسمانی اسلام قرارگرفته بود امروز در حضور حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی امام‌جمعه شهرستان لاهیجان با اقرار به وحدانیت باری‌تعالی و نبوت پیامبر اکرم (ص) و امامت دوازده معصوم (ع) به دین مبین اسلام مشرف شد.

این بانوی اوکراینی، علت گرایش خود به دین مبین اسلام را مفاهیم شگرف، حجاب و عفاف و اعتقادات صحیح و آسمانی این دین بزرگ الهی دانست.

در این مراسم که با حضور چند تن از اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد، ابتدا امام‌جمعه این شهر اقدام به توضیح مبانی دین اسلام به این بانو کرد و سپس مقدمات تشرف وی را به دین مکرم اسلام فراهم آورد.

سلیمانی با بیان اینکه دشمنان همواره سعی در سیاه نمایی اسلام دارند، اظهار کرد: مسلمان شدن یک باور قلبی است و لازم است که شخص پیش از اقرار به وحدانیت خدا و شهادت به نبوت پیامبر و امامت اهل‌بیت (ع) نسبت به اصول و فروع دین، درک و اعتقاد قلبی داشته باشد.

چندی پیش نیز بانویی با نام کاترین تبعه کشور نروژ و ساکن بلژیک نیز با خواندن شهادتین و اقرار به ائمه اطهار (ع) در نزد امام‌جمعه این شهرستان به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گرویده بود.

Share