از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته یک صورت گرفت؛

تساوی داماش گیلان در رشت مقابل فجر سپاسی شیراز

از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف فجر سپاسی شیراز رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک-یک به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف فجر سپاسی شیراز رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک-یک به پایان رسید.

ایمان صادقی، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، آزاد جعفرزاده، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، میلاد صفایی (محمد غلامی)،‌ میثم میرپسندیده (سعید طالبی)، عباس کندل (معراج پورتقی)، میعاد یزدانی و سعید باقرپسند برای داماش گیلان به میدان رفتند.

سعید جلالی، علی اکبر حیدرنیا، ابوالفضل علایی، محمد امینی، امیرحسین صدقی، ایوب کلانتری، میلاد غریبی، رحیم آلبوغبیش، میلاد احمدی، احسان الوان زاده و بابامحمدی برای فجر سپاسی شیراز به بازی آمدند.

به گزارش دیارمیرزا، گل‌های بازی را محمد رستمی در دقیقه ۱۱ برای داماش گیلان و بابامحمدی در دقیقه ۶۵ برای فجر سپاسی به ثمر رساندند.

گفتنی است داماش گیلان با این تساوی از ۲۹ بازی خود ۳۳ امتیاز کسب کرد و در جایگاه سیزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

شایان ذکر است داماش گیلان شنبه ۲۸ تیر در دربی شهر رشت باید به مصاف سپیدرود برود.

Share