طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش؛

بهرام بهروزی، سرپرست آموزش و پرورش لاهیجان شد

در حکمی از سوی محمد رحمتی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، بهرام بهروزی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش لاهیجان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از سوی محمد رحمتی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، بهرام بهروزی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان منصوب شد.

جابر اخلاقی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در آیین معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش لاهیجان با اشاره به اهمیت این شهرستان در نظام تعلیم و تربیت استان خاطرنشان کرد: لاهیجان در سطح مناطق استان از ویژگی‌های بالایی در حوزه تعلیم و تربیت برخوردار است و میزان بالای باسوادی و همچنین ضریب بالای افراد تحصیل کرده متخصص گواهی بر این مدعاست.

وی افزود: با وجود ایام تعطیلات ناشی از بیماری کرونا فرآیند آموزش تعطیل نشد و شهرستان لاهیجان در استمرار آموزش در روزهای کرونایی بسیار خوب عمل کرد.

مسئولیت بازرسی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لاهیجان از جمله مسئولیت های بهروزی در دوران خدمت است.

گفتنی است پیش از این «محمد رحمتی» مدیرکل کنونی آموزش و پرورش استان گیلان، از سال ۹۱ تاکنون مدیریت آموزش و پرورش لاهیجان را به عهده داشت.

Share