رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خبر داد:

برگزاری جشنواره نسیم کرامت به همت سازمان فرهنگی شهرداری رشت

حمیدرضا محمدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت جشنواره نسیم کرامت از تاریخ دوم تیر تا دوازدهم این ماه در مناطق مختلف شهر رشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با تاکید بر اینکه اجرای جشنواره نسیم کرامت از تاریخ دوم تیر تا دوازدهم این ماه در مناطق مختلف شهر رشت برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در تماشاخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، پارک توحید،پارک قدس، پارک سبزه میدان، پارک بوستان ملت، پارک شهیدان نهی قناد، مسکن مهر، پارک دانشجو ، پارک مفاخر و پارک میخک برگزار می‌شود.

حمیدرضا محمدی با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برنامه هایی از قبیل جشنواره «نسیم کرامت» را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به برنامه های متنوع این سازمان در دهه کرامت گفت: جشنواره نسیم کرامت، برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع)، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت، اکران طرح های فرهنگی مناسبتی، نصب طرح های مرتبط در سازه های استندی و اجرای مسابقات فرهنگی برای دختران نوجوان به مناسبت روز دختر از برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت می باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت،با تاکید بر اینکه اجرای جشنواره «نسیم کرامت» از تاریخ دوم تیر تا دوازدهم این ماه از ساعت ۱۸ عصر در رشت برگزار می شود، بیان کرد: این جشنواره در تماشاخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، پارک توحید، پارک قدس، پارک سبزه میدان،پارک بوستان ملت، پارک شهیدان نهی قناد، مسکن مهر، پارک دانشجو، پارک مفاخر و پارک میخک برگزار می شود.

محمدی با اشاره به میلاد حضرت معصومه و تجلیل بانوان شاغل در شهرداری که متبرک به نام معصومه هستند، گفت: بانوان فعال فرهنگی و بانوان بسیجی شاغل در شهرداری نیز به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) با اهدای هدیه چادر مورد تجلیل قرار می گیرند، از این رو، جشنی به مناسبت بزرگداشت بانوان شاغل در شهرداری در دهه ی کرامت با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و با همکاری پایگاه بسیج خواهران رشت برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) درمناطق مختلف شهر رشت خبر داد و افزود: جشن بزرگ امام رضا(ع) با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و با همکاری کانون جوانان رضوی و هیئت خادمین الرضا علیه السلام رشت در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت، محله پیرکلاچای۲(کسبخ)،محله فخب،محله پاره بیجار،ایستگاه انزلی،مسکن مهر،محله نخودچر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با بیان اینکه استان گیلان به جهت برکت وجود خواهر و برادر امام رضا(ع) پناهگاه امنی برای عاشقان و دلباختگان حریم اهل بیت(ع) می باشند، افزود: مردم ایران اسلامی و مردم عزیز شهررشت، ارادت ویژه ای به خاندان اهل بیت(ع) از جمله امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دارند، لذا شهروندان عزیز، دهه کرامت را فرصتی ارزشمند برای عرض ارادت به خاندان موسی بن جعفر(ع) می دانند.

محمدی ایام دهه کرامت را فرصتی مناسب برای قدردانی از کادر محترم درمان عنوان کرد و گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در ایام دهه کرامت، دیدار با خانواده های شهدای مدافع سلامت و دیدار با کادر درمان در بیمارستانهای معین شهر رشت را از برنامه های خود دانسته و برای قدردانی از زحمات آنان، بسته های فرهنگی به مناسبت ایام دهه کرامت تدارک دیده است.

Share