احمدی: وزارت کشور با ولنگاری فرهنگی مبارزه کند

برخی بدون داشتن روسری و امکانات اولیه در شهرها قدم می زنند!

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ولنگاری فرهنگی در وسایط نقلیه، سواحل خزر، شهرها و … وجود دارد و نظارتی هم بر آن نمی‌شود و باید با آن مبارزه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا احمدی با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور مدیون خون شهدا، ایثارگران و مدافعان حرم است، گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود در روز افتتاحیه مجلس یازدهم به دو مقوله فرهنگ و اقتصاد تأکید فراوان داشتند اما امروز ولنگاری فرهنگی در شهرها وجود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ولنگاری فرهنگی در وسایط نقلیه، سواحل خزر، شهرها و … وجود دارد و نظارتی هم بر آن نمی‌شود. امروز کشور مرهون خون شهدا است اما شاهدیم که برخی بدون داشتن روسری و امکانات اولیه در شهرها قدم می زنند، وزارت کشور باید پاسخگو باشد.

وی خطاب به رحمانی فضلی گفت: امروزه از عزل و نصب‌های بی‌حساب و کتاب در برخی استان‌ها وجود دارد بنابراین نباید شما تابع یکسری جریان‌های خاص باشید.

احمدی تصریح کرد: وزارت کشور برای حامیان امر به معروف و نهی از منکر و همچنین آمران آن مواضع خوبی نمی‌گیرد که باید دراین سیاست خود بازنگری کند. همچنین بسیاری از مردم با حداقل دریافتی شرایط اقتصادی خوبی ندارند و در برخی استان‌ها به ویژه حوزه انتخابیه من به سختی زندگی خود را می‌گذرانند.

Share