حادثه‌ای دردناک در گیلان؛

برخورد اتوبوس و پراید در جاده سراوان-فومن ۶ کشته برجای گذاشت

پیمان اسدی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان اظهار کرد: برخورد اتوبوس و پراید در جاده سراوان-فومن ۶ کشته برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیمان اسدی اظهار کرد: صبح امروز(۳۰ تیرماه) برخورد اتوبوس و پراید در جاده سراوان-فومن به اطلاع اورژانس گیلان رسید.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان افزود: این حادثه در ساعت ۹:۳۶ به اطلاع اورژانس رسید و بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی همچنین ادامه داد: خودرو پراید ۶ سرنشین داشت که متاسفانه در اثر شدت حادثه هر ۶ سرنشین در دم جان خود را از دست دادند.

همچنین سرهنگ “جاور صفاری” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور “سراوان به فومن”، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید به صورت رخ به رخ با یک دستگاه اتوبوس مسافربری برخورد کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در این حادثه راننده ۴۰ ساله و ۵ سرنشین ۱۲، ۱۵، ۴۰، ۵۰، و ۵۰ ساله خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده ناشی از برخورد با اتوبوس در دم جان‌باختند.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را بی‌مبالاتی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کردند.

سرپرست پلیس راه استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان هنگام تردد در محور‌های دو طرفه با صبر و حوصله رانندگی کرده و از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

Share