امام جمعه فومن؛

با مفسد اقتصادی در هر جایگاهی برخورد شود | آمریکا مردم خودش را می‎کشد و عذرخواهی هم نمی‌کند

امام جمعه فومن گفت: قوای نظامی ما حافظ امنیت و آرامش‌ مردم هستند. اما همین افراد در آمریکا با خشونت تمام مردم خودشان را به قتل می‎رسانند و حتی‌ عذرخواهی هم نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین صفوی درخطبه های نمازجمعه امروز شهرستان فومن ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه گفت: در فقه کتابی بنام قضا داریم.و یکی از مسائل بسیار حساس در فقه اسلامی و شیعه امور قضایی است.نابغه ای بنام آیت الله دکتربهشتی که شاید روزگار مثل او را نیافریده باشد،بنیانگذار دستگاه قضای اسلامی و فقه سیاسی ایران بوده اند و همه ما مدیون شهیدبهشتی هستیم.

امام جمعه فومن در ادامه افزود: اگر دستگاه قضایی در کشور قوی باشد، امنیت و آرامش داریم.

صفوی باتوجه‌ به عملکرد‌ قابل قبول قوه قضاییه در این ایام اظهار کرد: ما چندسالی است مسئول انقلابی کم گیرمان آمده است. رجایی و باهنر‌ گیرمان نیامده است. اما امروز دلخوشی‌مان آیت الله سید ابراهیم رییسی است که حقیقتا امید را به جامعه برگردانده اند که از خدا می‌خواهیم تا به ایشان سلامتی عنایت کند.

امام جمعه‌فومن با بیان اینکه رئیسی نباید از سرزنش سرزنشگران بهراسد، افزود: مفسد اقتصادی در هر جایگاهی باشد باید با او برخورد شود.

 صفوی در رابطه با آمریکا گفت: تحولاتی که امروز در آمریکا می‎بینیم قابل تامل است، همه جهان می‌بینند، ترامپ جنایتکار و دیوانه چه‌بلایی سر مردم خودش میاورد.

وی یادآور شد: کسی‌که به خود و مردم خود رحم نمی‌کند، البته این منش برای همه دولتمردان آمریکا در همه ادوار بوده است و مختص به ترامپ نیست. امروز مشت‎های ما‌ گره کرده تر و باصدای بلند تر میگوییم مرگ بر‌آمریکا.

امام جمعه فومن گفت: قوای نظامی ما حافظ امنیت و آرامش‌ مردم هستند. اما همین افراد در آمریکا با خشونت تمام مردم خودشان را به قتل می‎رسانند و حتی‌ عذرخواهی هم نمی‌کنند. تفکر صهیونیستی بر مسئولین آمریکا حکم فرماست که‌ در همه‌ جا حافظ منافع این کشور نامشروع هستند.

وی باتوجه به تحولات اخیر در عراق افزود؛ شاهد دستگیری نیروهای بسیج مردمی عراق توسط دولت عراق هستیم.مردم عراق امروز باید خودشان را نشان دهند. به دولت عراق توصیه می‌کنیم به آمریکا اعتماد نکنند. عربستان به آمریکا اعتماد‌ کرد اما وقتی بمب های یمنی بر سرشان میریزد آمریکا از ین کشور هیچ حمایتی نمیکند.

امام جمعه فومن در پی گرانی های اخیر مسکن در شهرستان فومن گفت: داد و بیداد از گرانی ها متاسفانه مردم، در فشار اقتصادیِ وحشتناکی هستند. تاسف بار است که اصناف هیچ نظارتی برخانه‌ها و مشاورین املاک ندارد. هر بنگاه‌ معاملاتی هر قیمتی که بخواهند میگذارد و هیچ نظارتی بر عملکرد آن ها نیست. مشاهده شده قیمت های ناباورانه‌ای میگذارند. یک زوج جوان چگونه‌ میتوانند برای یک خانه معمولی ۲خوابه قیمت۹۰میلیون با کرایه ماهانه بپردازند؟

صفوی در پایان اظهار کرد: از اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان فومن میخواهیم هرچه سریعتر بر امورات ملکی شهرستان نظارت کنند تا خدایی نکرده کسی شرمنده خانواده اش نشود.

Share