مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت تأکید کرد:

با بهترین گزینه برای اسپانسری یا خرید سپیدرود قرارداد می‌بندیم

افشین ناظمی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اعلام اینکه به صورت همزمان با سه گروه سرمایه‌گذار مشغول مذاکره هستند، خاطرنشان کرد: به زودی با یکی از این گروه‌ها به توافق خرید یا اسپانسری طولانی مدت خواهیم رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اعلام اینکه به صورت همزمان با سه گروه سرمایه‌گذار مشغول مذاکره هستند، خاطرنشان کرد: به زودی با یکی از این گروه‌ها به توافق خرید یا اسپانسری طولانی مدت خواهیم رسید.

افشین ناظمی با بیان اینکه در حال حاضر به صورت هم زمان با سه گروه اقتصادی برای اسپانسری و خرید سپیدرود در حال مذاکره هستیم عنوان کرد: به دلیل دست به دست شدن های پیاپی و مشخص نبودن برخی از اسناد مالی در سپیدرود در مذاکرات کمی کارمان سخت است اما این قول را می دهم که بهترین گزینه را برای عقد قرارداد اسپانسری یا فروش باشگاه انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه برای حفظ نام بزرگ سپیدرود از هیچ و تلاشی دریغ نخواهم کرد اظهار داشت: شرایط نامناسب اقتصادی موجب شده است که حامیان مالی و صاحبان سرمایه برای ورود به عرصه فوتبال تردید داشته باشند.

وی با اعلام اینکه سپیدرود امانتی است که مرحوم غلامرضا صومی و مرحوم مهندس شعار به نسل ما رسیده است و باید ما هم امانت دار خوبی برای این میراث گرانقدر باشیم ابراز داشت: در گذشته در واگذاری باشگاه به دلایل مختلف گاهی کم دقتی هایی صورت گرفت و نتیجه این شد که بیش از ۱۴ بار تغییر مالکیت در کمتر از ۵ سال در این باشگاه روی داده است.

مدیرعامل سپیدرود در ارتباط با قرارداد همکاری با شرکت ایران کیش ابراز داشت: پیمانکار معرفی شده از سوی ما تمامی کارها لازم را انجام داد و ما به تمامی تعهدات خود در این رابطه عمل کردیم و فراتر از آن برای نشان دادن حسن نیت در بازی گذشته با نشان تجاری آنها را بر روی پیراهن حضور پیدا کردیم و حالا منتظر اقدامات ایران کیش هستیم و البته با سایر شرکت های متقاضی هم زمان مذاکره خواهیم کرد.

ناظمی اولویت مذاکره با متقاضیان را داشتن تمکن مالی از یک سو و عرق و علاقه به سپیدرود از سوی دیگر عنوان کرد و گفت: شرایط امروز سپیدرود به گونه ای است که حق اشتباه نداریم و هر شخص و گروهی که بتوانند خدمات بهتری به سپیدرود بدهند بدون تردید با همان گروه به توافق خواهیم رسید و نمی گذاریم وقت هدر برود.

مدیرعامل سپیدرود یک هولدینگ اقتصادی که در گذشته با باشگاه قرارداد همکاری بسته بود و یک شرکت سرمایه گذاری که پیشتر در فوتبال فعالیت می کرد را به همراه یک گروه مهندسی که در رشت قرار است پروژه های عمرانی بسازند را سه گروه متقاضی حضور در سپیدرود اعلام کرد و افزود: اگر شرایط مناسب باشد به زودی با یکی از این گروه ها به توافق خرید یا اسپانسری طولانی مدت خواهیم رسید.

وی با بیان این که باید عدالت در حمایت نهادهای دولتی در باشگاه داری رعایت شود و برخی استان ها از جمله گیلان از این لحاظ در فقر شدیدی به‌سر می‌برند و باید این عدم تعادل به گونه ای جبران شود گفت: در واقع این موضوع برای مردم رشت تبدیل به یک دغدغه شده است که چرا در یک استان ده‌ها میلیارد تومان برای فوتبال هزینه می‌شود اما گیلان که یکى از قطب‌های اصلی فوتبال ملی بوده است در محرومیت به‌سر می‌برد.

ناظمی با طرح این موضوع که عدم وجود یک استراتژی منطقی در حمایت از باشگاه‌ها، فوتبال استان را با تکانه‌ها و مشکلات شدیدی مواجه کرده است، گفت: بی‌تفاوتی، نداشتن اولویت، رقابت‌های بی‌حاصل، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراری می‌دهد و وضعیت بد اقتصادی هر سه تیم پرطرفدار گیلانی هم نشان دهنده این موضوع است.

Share