امام‌ جمعه آستانه‌اشرفیه؛

باید بهشت و فردوس را برای جوانان معرفی کنیم | مجلس از ایجاد حاشیه دوری کند

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه حاشیه‌سازی برای مجلس شورای اسلامی بسیار خطرناک است، گفت: همان‌طور مقام معظم رهبری فرمودند مجلس انقلابی یازدهم باید از انواع حاشیه‌سازی‌ها دوری کرده و بنای کاری خود را به‌مانند همیشه قانون قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید به راهکارهای ارائه‌شده توسط مقام معظم رهبری توجه کنند، اظهار کرد: مجلس یازدهم یکی از قوی‌ترین مجالس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و باید نمایندگان انقلابی مبنای کار خود را توصیه‌های مقام معظم رهبری قرار داده و بر همین اساس گام‌های مؤثری را برای پیشبرد اهداف انقلاب بردارند.

وی با اشاره به اولویت‌های مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اولویت مجلس یازدهم باید حل مشکلات معیشتی، ایجاد اشتغال، مهار تورم، عدم وابستگی اقتصاد به نفت، فرزند آوری و پرهیز از حاشیه‌سازی باشد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به ایننکه حاشیه‌سازی برای مجلس شورای اسلامی بسیار خطرناک است، تصریح کرد: همان‌طور مقام معظم رهبری فرمودند مجلس انقلابی یازدهم باید از انواع حاشیه‌سازی‌ها دوری کرده و بنای کاری خود را به‌مانند همیشه قانون قرار دهد که خوشبختانه مجلس هم به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب توجه و طرح استیضاح رئیس‌جمهور را از دستور کار خارج کردند.

طیبی یکی از مشکلات مهم کشور در طی این چند سال را گرانی بی‌رویه اجناس و کالاهای اساسی برشمرد و بیان کرد: مردم در شرایط اقتصادی بسیار سختی به سر برده و گرانی‌های بی‌رویه و افزایش غیرطبیعی دلار باعث ایجاد نگرانی در بین اقشار مختلف جامعه شده است به همین دلیل مجلس و دولت با همکاری یکدیگر باید این مشکلات را برطرف کنند.

وی با اشاره به‌روز شورای نگهبان و با تبریک به اعضا شورای نگهبان کشور و استان گیلان گفت: شورای نگهبان حافظ قانون و موازین شرعی در جمهوری اسلامی بوده و تمام هدفش عدم ورود افراد ناسالم به بدنه نظام است به همین دلیل همواره مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه توهین به شورای نگهبان را برای جمهوری اسلامی بسیار خطرناک دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید شورای نگهبان نبض نظام اسلامی بوده و باید حرمت آن حفظ شود زیرا استکبار می‌داند با تضعیف شورای نگهبان به‌راحتی به اهداف خود در جمهوری اسلامی می‌رسد.

طیبی زندگی اخروی را یکی زندگی جاودانه دانست و گفت: انسان باید در این دنیا زودگذر برای آخرت خود توشه‌ای عظیم جمع کند زیرا زندگی اخروی انسان بسیار سرنوشت‌ساز بوده و انسان در آخرت جاودانه می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان باید بداند در صورت گناه در آخرت چه عاقبتی در انتظار او است، تصریح کرد: تحمل آتش جهنم برای انسان بسیار دردناک و غیرقابل‌تحمل است لذا باید بهشت و فردوس را برای جوانان معرفی کنیم در غیر این صورت جامعه اسلامی روبه‌پیشرفت حرکت نمی‌کند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه ملکوت و بهشت را وطن اصلی انسان برشمرد و افزود: وطن واقعی و اصلی انسان بهشت بوده و انسان باید در این دنیا برای به سعادت رسیدن تلاش کرده و آخرت خود را خریداری کند ولی این امر نباید منجر به وابستگی انسان به دنیا شود.

طیبی با اشاره به نقش معاد در داشتن یک زندگی پاک و آرام بیان کرد: کسی که نسبت به آخرت شناخت داشته باشد در این دنیا خیانت نکرده و از بیت‌المال سو استفاده نمی‌کند لذا انسان با توجه به معاد به پروردگار نزدیک‌تر شده و علاوه برداشتن زندگی اخروی و دنیوی راحت یک مرگ بسیار خوب و دل‌نشین نصیبش شده و به‌راحتی فشار قبر را تحمل می‌کند.

Share