نماینده مردم لنگرود در مجلس مطرح کرد:

ایجاد پایگاه علم و فناوری به مرکزیت لنگرود در شرق گیلان| مهارت آموزی مطالبه جدی کشور است

محمدنژاد اظهار کرد: برای اینکه از ظرفیت بزرگ نخبگان لنگرودی بتوانیم استفاده کنیم به دنبال راه اندازی پایگاه علم و فناوری هستیم که خوشبختانه با ایجاد آن به مرکزیت لنگرود برای شرق گیلان موافقت شده‌است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پرویز محمدنژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست با رئیس جهاد دانشگاهی گیلان با اشاره به تصمیمات گرفته شده در رابطه با مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در لنگرود به دیارمیرزا گفت: نگاه ما در زمینه دانشگاه، مهارت آموزی و مهارت اندوزی است و امروز مطالبه جدی کشور است.

محمدنژاد با تاکید بر لزوم افزایش تعداد دانشجویان دوره‌های مهارت آموزی، اظهار کرد: در نشست با دکتر جمال‌زاد مباحث مورد نظر مطرح شد و برای اینکه شاهد ارتقای سطح فعالیت‌ها باشیم نیازمند افزایش زیرساخت‌ها، ساختار و تشکیلات مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هستیم.

نماینده لنگرود در مجلس با اینکه بر این باور هستیم که بزرگترین سلاح در دستان بشر در تمام حوزه‌ها علم و دانش است، افزود: علم و دانش در نزد نخبگان است و در این زمینه دیداری با دکتر ستاری معاون علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار شده است و برای اینکه از ظرفیت بزرگ نخبگان لنگرودی بتوانیم استفاده کنیم به دنبال راه اندازی پایگاه علم و فناوری هستیم که خوشبختانه با ایجاد آن به مرکزیت لنگرود برای شرق گیلان موافقت شده‌است.

وی در پایان اظهار کرد: از وجود ارزشمند نخبگان به عنوان سرمایه‌های کشور با ایجاد شرکت‌های دانش بنیان جهت رونق تولید، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور بهره خواهیم گرفت.

Share