امام جمعه رودسر مطرح کرد؛

امروز منافقین به رهبری نامه می‌نویسند | هدفشان قداست زدایی از ولایت فقیه است

روحانی گفت: امروز منافقین به رهبری نامه می‌نویسند و تمام مشکلات را به گردن ایشان می‌اندازند و هدفشان قداست زدایی است تا عظمت ولایت و رهبری را از چشمان مردم بیندازند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه رودسر در منزل احمد انصاری برادر شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور حضور یافت.

روحانی در این دیدار با بیان اینکه امیدوارم خداوند به همه ما توفیق ادامه راه شهدا را عنایت کند، افزود: اعتقاد راسخ به خدا و خدمت خالصانه به مردم و ساده زیستی از ویژگی های بارز شهید علی انصاری بود.

وی افزود: مسئولان نگاهی به دور و بر خودشان بیندازند و زندگی شخصی و کاری خود را ببینند که آیا با زندگی شهید انصاری مطابقت دارد؟

روحانی یادآور شد: اگر واقعا می‌خواهیم به مردم خدمت کنیم تا مشکلاتشان رفع شود بهترین راه، ادامه روش و منش شهدا است.

امام جمعه رودسر گفت: منافقین می خواستند با ترور استوانه‌های انقلاب را بگیرند و فکر می کردند که با ترور شخصیت‌ها، این انقلاب زمین خواهد خورد درحالیکه انقلاب قائم به شخص نیست.

وی با بیان اینکه امروز منافقین اسلحه در دست ندارند و با چهره دیگری به میدان آمده اند که خطرناک تر از جنگ مسلحانه دهه ۶۰ است، افزود: امروز منافقین به رهبری نامه می‌نویسند و تمام مشکلات را به گردن ایشان می‌اندازند و هدفشان قداست زدایی است تا عظمت ولایت و رهبری را از چشمان مردم بیندازند و بگویند ولی فقیه هست اما این همه مشکلات را شما دارید.

روحانی یادآور شد: نامه نگاری اخیر برخی آقایان که یکی یکی از قطار انقلاب در حال پیاده شده هستند خیانت به انقلاب است.

امام جمعه رودسر در پایان اظهار داشت: امام فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد اگر این پشتیبانی کنار گذاشته شود، نابودی ما حتمی است. امروز عمود خیمه را هدف قرار داده اند که بدتر از نفاق اوایل انقلاب است.

Share