در جلسه علنی شورای شهر رشت؛

اعلام وصول طرح استیضاح شهردار رشت | قدردانی حاجی پور از اعتماد رسانه‌ها به شورا

رییس شورای شهر رشت با اعلام خبر اعلام وصول طرح استیضاح شهردار رشت گفت: طرح استیضاح با ۶ رای موافق در جلسه قبل امضا شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و پنجاه و یکمین جلسه فوق عادی شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا عصر روز چهارشنبه برگزار شد.

اسماعیل حاجی پور رییس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه با قدردانی از رسانه‎ها گفت: سعه صدر رسانه‌های گیلان در واکنش به طرح استیضاح شهردار رشت نشان دهنده این است که آنها به نمایندگان مردم در پارلمان شهری اعتماد دارند و تصمیم را بر عهده اعضا گذاشته‎اند.

وی افزود: امکان دارد که شهردار در سمت خود ابقا شود و یا استیضاح رای بیاورد اما در هر دو صورت باید همراه قانون باشیم.

ذاکری: آمار دقیقی از مبتلایان به کرونا داده شود

به گزارش دیارمیرزا، در ادامه جلسه بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت گفت: با توجه به مسئولیت کمیسیون بهداشت در نامه‌ای خطاب به علوم پزشکی گیلان درخواست شده که آمار دقیقی از مبتلایان به کرونا داده شود.

وی افزود: انتظار داریم که مردم و نمایندگان آنها در جریان ریز جزئیات آمار مبتلایان به کرونا قرار بگیرند.

ذاکری در رابطه با صدور پروانه ساختمان های قدیمی گفت: برای ساخت و ساز در مناطقی که قدمت بالایی دارند ابتدا درخواست به شورا ارسال شود و سپس تصمیم گیری صورت بگیرد.

این عضو شورا با بیان اینکه شهردار رشت در زمینه کارخانه کود آلی برای دو موضوع اورهال خطوط و بازیافت به شورا نامه‎ای ارسال کرده است، افزود: در این خصوص نباید فقط به نظرات فنی بسنده کرد، برخی اقدامات نیازمند زیرساخت های مناسب است که در حال حاضر در کود الی وجود ندارد.

وی گفت: مناقصه افزایش خطوط کارخانه کود آلی نباید یک مرحله ای نباشد و عدم شفافیت در مناقصه ممکن است، تبعاتی داشته باشد.

اعلام وصول طرح استیضاح شهردار رشت

در ادامه جلسه رییس شورای شهر رشت با اعلام خبر اعلام وصول طرح استیضاح شهردار رشت گفت: طرح استیضاح با ۶ رای موافق در جلسه قبل امضا شد و شهردار از امروز به مدت ۱۰ روز وقت داند که به صحن شورا بیاید و پاسخگوی سوالات باشد.

حاجی پور در ادامه از برگزاری جلسه استیضاح شهردار رشت در عصر روز شنبه هفته آتی خبر داد.

Share