در آستانه بازی با تیم هوادار؛

از پیراهن جدید سپیدرود با طرحی جالب رونمایی شد+ تصاویر

تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از پایان تعطیلی اجباری کرونایی و  آغاز دوباره لیگ دسته اول با پیراهن جدید و طراحی جالب توجه در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسابقه تیم های سپیدرود رشت و سرخ پوشان پاکدشت که به تازگی به هوادار تغییر نام داده است از ساعت ۲۰ روز پنجشنبه ۵ تیرماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.

در این زیر اخبار مربوط به این مسابقه را به صورت یک بسته خبری به حضور تقدیم می کنیم:

جلسه پیش بازی سپیدرود – سرخ پوشان پاکدشت (هوادار)

جلسه پیش بازی این دیدار در هتل پامچال رشت با حضور فریبرز محمودزاده ناظر فدراسیون فوتبال و نمایندگان تیم های سپیدرود رشت و هوادار تهران برگزار شد.

در این جلسه قوانین و ضوابط جدید بهداشتی در ارتباط با جلوگیری از شیوع کرونا به عوامل برگزاری و نمایندگان دو تیم اطلاع داده شد. نکته جالب توجه این جلسه اصرار نماینده تیم تازه تاسیس هوادار بر به کار بردن این نام به جای تیم سرخ پوشان پاکدشت در اعلام اخبار تیم توسط رسانه ها و مسئولان برگزاری مسابقه بود!

حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در این مسابقه بلامانع اعلام شد اما علاوه بر تماشاگران، حضور مقامات در جایگاه ویژه نیز ممنوع خواهد بود.

جلسه پیش بازی سپیدرود رشت – هوادار (سرخ پوشان پاکدشت)

بررسی شبانه نور ورزشگاه سردارجنگل توسط محمودزاده

پس از پایان جلسه پیش بازی دو تیم سپیدرود – هوادار، در ساعات پایانی شب، فریبرز محمودزاده به همراه شهرام حمیدی مدیراجرایی باشکاه سپیدرود راهی ورزشگاه سردارجنگل شدند تا میزان نور ورزشگاه را مورد بررسی قرار دهند.

بنابراین گزارش از آنجایی که در دو سال گذشته ورزشگاه سردارجنگل میزبان مسابقات لیگ برتر بوده و نواقص آن تا حدی مرتفع شده بود در نهایت نور آن مورد تایید فریبز محمودزاده قرار گرفت.

بازدید مسئولان برگزاری مسابقه لیگ دسته اول از نور ورزشگاه سردارجنگل

سپیدرود با پیراهن جدید و طراحی جالب در برابر هوادار

تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از پایان تعطیلی اجباری کرونایی و  آغاز دوباره لیگ دسته اول با پیراهن جدید و طراحی جالب توجه در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

شرکت (saminsport) طراح پیراهن جدید سپیدرود در ارتباط با کانسپت طرح خود چنین توضیح داده است:

” قطعاً یکى از محبوب ترین تیم هاى باشگاهى ایران سپیدرود رشت است.

رشت (شهرباران) بیش از ۴٬۵ قرن پیش مرکز گیلان شد و در گذشته، مرکز استان یکم ایران بوده است. همچنین این شهر نقشی کلیدی در بزنگاه های تاریخ ایران مانند انقلاب مشروطه، جنبش جنگل و انقلاب ۱۳۵۷ ایران داشت و با توجه به فرهنگ مردم آن و قرار گرفتن در جاده راه ابریشم از دیرباز به عنوان دروازه اروپا همواره به عنوان دروازه تمدن مدرن از آن یاد می‌شود و دارای پیشینه ای درخشان در عرصه مبادلات خارجی بوده‌است.

روز ۱۲ دی با عنوان روز رشت به ثبت رسید تاریخ میلادی دوم ژانویه روز رشت (شهر باران های نقره ای) است و طراحى پیراهن این باشگاه هم برگرفته از این اصالت می باشد.

سمت راست پولک ماهى یادآور یکى از القاب این باشگاه (ماهى ها) و به یاد شعارِ (اگر سپیدرود بخشکد ماهی ها می میرند) است.

سمت چب خط هایى به نماد چوب است زیرا این استان تا همین چند سال پیش و در ۱۰ سال پیاپی، قطب اول زراعت چوب در کشور و بر جایگاه اول تکیه زده بود.

پایین پیراهن نماى شهردارى رشت به عنوان یکى از بناهاى محبوب ایران و تاریخى این شهر می باشد که بین سال‌های ۱۲۸۶ تا ۱۳۰۵ خورشیدی به دستور ادارهٔ بلدیه رشت، در ضلع غربی میدان شهرداری رشت با الهام از معماری سن پترزبورگ توسط آرتم سرداراف معمار ارمنی – آلمانی مقیم رشت ساخته شد و از آن زمان تاکنون به عنوان ساختمان شهرداری رشت مورد استفاده قرار گرفته است.

بدون شک جایگاه لوگو و نام باشگاه سپیدرود در جدول لیگ برتر ایران می باشد. به امید موفقییت این باشگاه محبوب، زنده باد سپیدرود. ”

Share