شهردار رشت خبر داد:

اجرای پنج پروژه بزرگ توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در رشت | ارزش بیش از چهار هزار میلیاردی پروژه‌ها

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در اولین حضور و فعالیتش در شهر رشت پنج پروژه بزرگ به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد تومان را در این کلانشهر اجرایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در اولین حضور و فعالیتش در شهر رشت پنج پروژه بزرگ به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد تومان را در این کلانشهر رشت اجرایی خواهد کرد.

ناصر حاج‌محمدی در گفتگویی با اعلام این خبر، افزود: پس از اینکه با حضور ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت چندین نشست کاری را در تهران و رشت با دست اندرکاران این قرارگاه برگزار کردیم در نهایت باید عنوان کنم که همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) امروز در رشت تفاهمنامه اجرای چهار پروژه بزرگ را با شورای اسلامی و شهرداری رشت امضا کرده و همچنین به یمن و مبارکی این دهه فرخنده عملیات اجرایی یک پروژه دیگر را که تقاطع غیرهمسطح میدان هفتم آذر (نیروی دریایی) است را در رشت آغاز خواهد کرد.

شهردار رشت با تاکید بر علاقه مندی و برخورد صمیمانه دکتر محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از پیگیری‌ها، مساعدت و همکاری دکتر نوبخت در تحقق این موضوع قدردانی کرد و گفت: پیگیری دکتر زارع استاندار گیلان هم ما را در انجام این مهم بسیار یاری داد و ان‌شاءالله ما امروز در نشستی که با فرماندهان ارشد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) داریم این تفاهمنامه به امضا خواهد رسید.

حاج‌محمدی سپس با اشاره به اینکه این نخستین باری است که قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در رشت پروژه اجرا می کند گفت: ما به امید خدا پروژه‌های دیگر را نیز با همکاری این قرارگاه در رشت پیگیری خواهیم کرد.

وی سپس به تشریح این پروژه ها پرداخت و گفت: به غیر از پروژه میدان هفتم آذر که عملیات اجرایی آن فردا آغاز می شود و کلنگ‌زنی می گردد، ما چهار پروژه بزرگ همچون تقاطع غیر همسطح میدان ولیعصر(عج) که یک چپگرد به طرف بلوار خرمشهر و یک راستگرد به طرف میدان امام علی(ع) دارد، همچنین پروژه زیرگذر شهرداری رشت از خیابان امام به خیابان سعدی و از خیابان شریعتی به سبزه میدان را برای بهبود وضعیت اقتصادی بازار بزرگ شهر که پس از اجرای پیاده راه دچار مشکلاتی شده است را اجرا خواهیم کرد.

شهردار رشت سومین پروژه‌ای که تفاهمنامه آن با قرارگاه خاتم الانبیا به امضا می‌رسد را احیای رودخانه‌های رشت عنوان کرد و گفت: در اجرای این پروژه جمع آوری فاضلاب به کمک شرکت آب و فاضلاب، آزادسازی حریم رودخانه ها با نظارت شرکت آب منطقه‌ای و دیواره‌سازی و محوطه سازی حریم آزاد شده به وسیله شهرداری رشت و با کمک قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به انجام می رسد.

حاج‌محمدی در پایان سخنانش تاکید کرد: یک پروژه دیگر در میدان مصلی را نیز در برنامه داریم که آن را بایستی در هماهنگی با حضرت آیت‌الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان به انجام برسانیم و نظر مساعد ایشان را جلب کنیم.

شهردار رشت در پایان ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن دهه کرامت گفت: امیدوارم آغاز پروژه میدان هفتم آذر و امضای تفاهمنامه چهار پروژه بزرگ در این دهه شادباش خوب و عیدی مناسب در دهه کرامت به شهروندان شریف شهرباران باشد.

Share