محمدنژاد در حاشیه بازدید از شهرداری لنگرود؛

اجرای تبصره ۳ عایدی مناسبی برای شهر لنگرود دارد | طرح سوال از رئیس جمهوری مذموم نیست

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی ضمن برگزاری نشست با مهدی رجایی شهردار لنگرود از واحدهای مختلف شهرداری دیدن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پرویز محمدنژاد نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی ضمن برگزاری نشست با مهدی رجایی شهردار لنگرود از واحدهای مختلف شهرداری دیدن کرد.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه تعدادی از پروژه های زیرساختی شهر لنگرود مورد بررسی قرار گرفت، افزود: اجرای با پروژه های جدید شهرداری نیز که نیازمند اعتبارات مالی است و جزو الزامات ضرروی شهر است، مورد تاکید قرار گرفت‌.

وی با اشاره به تبصره ۳ و دعوت برای حضور مدیرعامل آبفای گیلان در لنگرود گفت: این موضوع نیازمند ارائه راهکار و ساماندهی است تا در مسیر قانونی خود قرار بگیرد.

محمدنژاد با اشاره به تاثیر این طرح تصریح کرد: درآمد حاصل از تبصره ۳ میتواند عایدی مناسبی برای شهر خصوصا در زمینه فاضلاب داشته باشد.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیارمیرزا در رابطه با طرح سوال از رئیس جمهوری اظهار کرد: همانگونه که پیشتر اعلام کردم طرح سوال یک مزیت و نشانه فرهنگ غنی است و نباید آن را امری مذموم بدانیم.

وی با بیان اینکه سوالات طرح شده عموما از دغدغه های مردم و تمام سطوح جامعه است، گفت: در ۵ محور اقتصادی و سیاسی این سوالات مطرح شده‌است.

Share