معاون آموزش ابتدایی گیلان خبر داد:

آموزش اولیای کلاس اولی با تاکید بر آموزش‌های مجازی و استفاده از سامانه شاد

پریسا فاطمی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان از آموزش اولیای کلاس اولی استان با تأکید بر آموزش‌های غیرحضوری و استفاده حداکثری از سامانه شاد در سال تحصیلی جدید، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان از آموزش اولیای کلاس اولی استان با تأکید بر آموزش‌های غیرحضوری و استفاده حداکثری از سامانه شاد در سال تحصیلی جدید، خبر داد.

پریسا فاطمی با اعلام این خبر گفت: آموزش اولیای دانش آموزان کلاس اولی‌در سال تحصیلی جدیدبا تاکید بر آموزش مجازی به ویژه از طریق سامانه شاد است.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید به علت شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس‌های حضوری اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی، ممکن است سلامت اولیا را با خطراتی مواجه نماید، افزود: قسمت اعظم این آموزش‌ها از طریق فضای مجازی و شبکه شاد انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌هایی برای تولید محتوای الکترونیکی جهت آموزش اولیای دانش آموزان و همچنین معلمان پایه اول ابتدایی در حال انجام است، تصریح کرد: محتوای الکترونیکی آموزش اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در ۷ سر فصل مصوبه وزارت آموزش و پرورش در حال تولید است.

فاطمی افزود: در این راستا از ظرفیت معاونت‌های پرورشی، تربیت‌بدنی و سلامت، و همچنین ادارات مشارکت‌های مردمی، انجمن اولیا و مربیان و همچنین آموزش و پرورش استثنایی با محوریت معاونت آموزش ابتدایی استان استفاده شده است.

وی، آشنایی اولیای دانش آموزان با مقررات و دستورالعمل‌های تحصیلی دانش آموزان جهت بهبود کیفیت تحصیلی دانش آموزان، ارتقای کیفیت فرآیند یاددهی-یادگیری و بهره‌وری بیشتر آموزش‌های معلمان را از اهداف و همچنین سرفصل های مهم این برنامه برشمرد.

Share