رییس اورژانس١١٥ گیلان خبر داد:

۷ زخمی در پى واژگونى خودرو در حلیمه‌جان شهرستان رودبار

پیمان اسدی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از زخمی شدن ۷ نفر به دلیل واژگونی خودروی MVM در استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان یک مورد حادثه واژگونی x33 در محدوده امام زاده هاشم، منطقه توریستی حلیمه‌جان توسط مردم، در ساعت ۱۸:۴۵ امروز (۳۰خردادماه) به اورژانس١١۵ گزارش داده شد.

پیمان اسدی در ادامه با بیان اینکه تیم فوریت‌های پزشکی امام‌زاده هاشم در این حادثه اعزام شدند، افزود: در پى این حادثه ۴ نفر در محل مورد مداوا قرار گرفتند و ۳ نفر(پسر ۱۲ ساله، دختر ۸ ساله و زن ۲۶ ساله) جهت ادامه درمان به بیمارستان پورسینای رشت انتقال داده شدند.

وی همچنین تصریح کرد: مصدومان این حادثه با سرعت عمل بالا و اقدامات درمانى مناسب فوریت‌های پزشکی گیلان به مرکز درمانی انتقال یافتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در پایان اظهار کرد: اورژانس گیلان به مسافرینی که استان گیلان را برای سفر انتخاب می کنند توصیه می‌کند که در طول سفر با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

Share