فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد:

۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی آستانه در نظر گرفته شد

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه در هفته دولت پروژه های خوبی در آستانه اشرفیه به بهره برداری می رسد، گفت: مردم از مسوولان انتظار پیگیری و تکمیل پروژه های مهم عنوان را دارند که در این خصوص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه عمرانی و افتتاح آن در هفته دولت به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان‌خبر، یونس محمودی در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری آستانه‌اشرفیه با تسلیت سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله امینیان اظهار کرد: ایشان یک انسان فرهیخته و یک عالم به تمام معنا بود که بنده افتخار چندین سال شاگردی ایشان را داشتم.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی یکی از مهمترین اصول رفتاری در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مردم در نظام اسلامی انتظار ارائه بهترین خدمات را دارند زیرا لازمه پیشرفت هر جامعه ای ایجاد آرامش در مردمان آن کشور بوده و این امر تاکنون در کشور به درستی اجرا شده است.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه مردم این منطقه را مردمانی با فرهنگ غنی معرفی کرد و افزود: این شهرستان محل زندگی آیت الله وحید، آیت الله ضیایی، آیت الله امینیان، دکتر دشستانی بوده و‌ دارای فرهنگ بسیار غنی و‌کهنی است به طوری که دکتر استاد محمد معین خواستار دفن در آستانه اشرفیه پس از وفات خود شد.

محمودی با اذعان به اینکه در هفته دولت پروژه های خوبی در آستانه اشرفیه به بهره برداری می رسد، بیان کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری و تکمیل پروژه های مهم عنوان را دارند که در این خصوص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه عمرانی و افتتاح آن در هفته دولت به تصویب رسیده که با این اتفاق در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه بسیار خوب و بزرگی در شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به هزینه سه میلیارد تومانی برای تکمیل و نوسازی خیابان فردوسی گفت: افتتاح و نوسازی این خیابان یکی از مهم‌ترین دغدغه ها و خواسته های مردم این منطقه از شهرستان آستانه اشرفیه بوده است که با تلاش های شهرداری با میزان هزینه سه میلیارد تومان این خیابان به بهترین محو تکمیل و نوسازی شد.

Share