با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی؛

یک گام تا افتتاح و بهره‌برداری رسمی از کارخانه آجرپزی ایتال در کومله

مصطفوی گفت: پیش بینی این است که در تیرماه این کارخانه به طور آزمایشی شروع به کار می کند و در هفته دولت نیز رسما با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد احمدی شاد مدیرعامل کارخانه آجرپزی ایتال در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به احداث این واحد تولیدی گفت: ظرفیت روزانه خط تولید این کارخانه ۳۰هزار قالب است که تا ۱۰۰هزار قالب در سایزهای مختلف ۲۰ و ۱۵ سانتی متری قابل افزایش است.

مدیرعامل کارخانه ایتال کومله با بیان اینکه تاکنون ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، افزود: این کارخانه هم اکنون در مرحله رفع عیب است و تا پایان تیر ماه رسما آغاز به کار می‎کند.

بهره برداری از کارخانه ایتال در هفته دولت

فرامرز مصطفوی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنگرود نیز در بازدید از این کارخانه با قدردانی از احمدی شاد که زمینه اشتغال مستقیم ۸۰ نفر را فراهم کرده است، اظهار کرد: این کارخانه تحت تملک بانک بوده و مدتها بلاتکلیف رها شده بود و مخروبه ای بیش نبود که امروز مشکل گازرسانی و برق رسانی آن با همکاری دستگاه های اجرایی رفع شده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه آجرپزی یکی از بزرگترین کارخانه های آجرپزی موجود در شرق گیلان تا محدوده غرب مازندران است، افزود: کارخانه مذکور سالها بصورت مخروبه در گوشه ای رهاشده بود که پس از بازسازی دوباره احیا و با خرید تجهیزات راه اندازی شده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنگرود با اشاره به فضای ۶ هزار متر مربعی سازه کارخانه اظهار کرد: این فضا مربوط به سه بخش خط رفت و برگشت پخت خشک و سالن تولید است.

مصطفوی افزایش ظرفیت تولید کارخانه به ۱۰۰ هزار قالب ایتال را قابل دسترس عنوان کرد و به دیارمیرزا گفت: پیش بینی این است که در تیرماه این کارخانه به طور آزمایشی شروع به کار می کند و در هفته دولت نیز رسما با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری می رسد.

 

Share