سالهاست که وعده می دهند اما مشکلی برطرف نمی شود

گلایه اهالی روستاهای اشکورات از نبود راه مناسب و نبود پوشش تلفن همراه

یکی از اهالی روستا در گفتگو با دیارمیرزا گفت: سالهاست که مسئولان جهت بررسی مشکلات حضور پیدا می کنند اما مشکلی برطرف نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جمعی از اهالی رحیم آباد شهرستان رودسر در گفتگو با دیارمیرزا نسبت به عدم وجود آنتن دهی مناسبت تلفن همراه و همچنین راه بین روستایی گلایه کردند.

یکی از خیرین اشکورات گیلان در همین زمینه گفت: سالهاست که روستاهای لترود، شرم دشت، برگام، پیاغوزبن، تکاس و… اشکورات رحیم اباد آنتن دهی نوسان دارد و مردم از ارتباط بهینه محروم هستند.

وی با اشاره به سوختن باغ های فندق و نابودی باغ های گردو طی سالهای اخیر و محرومیت روستاییان از کسب درآمد کافی اظهار کرد: از مدیرعامل توزیع برق و مدیرکل راهداری استان گیلان نیز می‌خواهیم که نسبت به رفع مشکلات چندین ساله این روستاها در حوزه برق و راهداری اقدام کنند.

این شهروند با بیان اینکه روستائیان زبان شکایت ندارند ولی ادامه دهنده راه شهید رجایی و حامی نظام هستند، افزود: آنتن دهی موبایل به شدت ضعیف است و این مشکل هنگام وقوع بیماری به خوبی خودش را نشان می دهد کما اینکه در هنگام شیوع کرونا قادر به برقراری ارتباط نبودیم.

وی اظهار کرد: از در آمد کافی که برخوردار نیستیم، حالا اگر برق، تلفن و جاده مناسب هم نداشته باشیم دیگر بهتر است همین راه ارتباطی نامناسب هم ببندند تا خیال همه راحت شود.

وی با قدردانی از بازدید مسئولان شهرستانی از جمله اداره راهداری خواستار اقدام عملی برای حل مشکلات شد و گفت: سالهاست که مسئولان جهت بررسی مشکلات حضور پیدا می کنند، وعده می دهند اما مشکلی برطرف نمی شود.

وی با اشاره به نبود جاده آسفالته اظهار کرد: راه مناسب در در ایام زمستان برای ما بسیار مشکل ساز بوده است البته جاده لترود و برگام به دستور فرماندار تعریض و بهسازی میشود.

 

Share