نماینده لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا؛

کارخانه آجرپزی ایتال در گیلان نمونه ندارد | مشکل اصلی مملکت، اشتغال و تولید است

نماینده لنگرود با اشاره به کارخانه آجرپزی ایتال در کومله با بیان اینکه این کارخانه در حوزه شرق گیلان و غرب مازندران نمونه دیگری ندارد و یکی از واحدهای تولیدی ارزشمند استان است، گفت: این واحد علاوه بر افزایش میزان تولید می‎تواند بسترساز اشتغال جوانان منطقه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در حاشیه بازدید از کارخانه آجر ایتال کومله با قدردانی از دیارمیرزا بابت پوشش خبری رویدادهای مختلف خبری به سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: برای اینکه فرمایش مقام معظم رهبری تحقق یابد درصدد هستیم که نگاه ویژه‎ای به کارگاه‏ها و واحدهای تولیدی داشته باشیم.

وی افزود: معتقد هستم که تا تولید داخلی مطابق براساس اصل جایگزینی در اقتصاد اتفاق نیفتد غیرممکن است به مسائل بعدی برسیم، بنابراین چه در حوزه قانونگذاری و چه در حوزه اجرایی از مراکز تولیدی حمایت می‎کنیم.

محمدنژاد با بیان اینکه سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شد اما توجه چندانی به این اصل نشده است، افزود: مترصد این هستیم که فرامین رهبری را پیگیری کنیم.

نماینده لنگرود با اشاره به کارخانه آجرپزی ایتال در کومله با بیان اینکه این کارخانه در حوزه شرق گیلان و غرب مازندران نمونه دیگری ندارد و یکی از واحدهای تولیدی ارزشمند استان است، گفت: این واحد علاوه بر افزایش میزان تولید می‎تواند بسترساز اشتغال جوانان منطقه شود و تاجایی که توان داریم از اینگونه واحدهای تولیدی حمایت می کنیم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۲۰ میلیاردی برای راه اندازی این کارخانه گفت: طی دو ماه آینده با حضور مسوولان این واحد به بهره برداری می رسد تا انگیزه ای برای سایر سرمایه گذاران جهت تولید ثروت در منطقه باشد.

محمدنژاد در ادامه گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به محدودیت منابع مالی دولت گفت: باید از ظرفیت سرمایه گذارانی که برای رونق کسی و کار علاقه مند هستند استفاده کنیم که یک نمونه آن آقای شاد مدیرعامل کارخانه آجر ایتال است.

مشکل اصلی مملکت، اشتغال و تولید است

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مجلس یازدهم هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد، گفت: از تمام وزرای دولت گزارش کار می‎گیریم و پیشنهادات و انتقادات لازم نیز ارائه می شود.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی مملکت، اشتغال و تولید است، گفت: قطعا طرحهای مجلس و لوایح دولت در راستای رونق و جهش تولید خواهد بود.

Share