لزوم ثبات در مدیریت باشگاه سپیدرود رشت؛

چند صدایی در راس هرم سپیدرود؛ دلیل عدم به سرانجام رسیدن قرارداد اسپانسری

عمده دلیل عدم وارد عمل شدن این هولدینگ پارس برای قرارداد دوم و به عنوان اسپانسر، همان مشکل قدیمی چند صدایی در این باشگاه هست و میرصادقی نمی‌داند که باید قرارداد اسپانسری را با کیومرث بیات مالک سپیدرود منعقد کند یا با افشین ناظمی مدیرعامل این باشگاه، تا همچون قرارداد اول دچار عدم ضمانت اجرایی نگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سپیدرود که پس از استعفای حدود یک سال پیش کیومرث بیات از مالکیت باشگاه تقریبا بدون مالک و‌ توسط مدیرعامل اداره می‌شود در چند مدت اخیر مورد توجه یکی دو گروه مختلف برای خرید و اسپانسری قرار گرفته است.

یکی از این موارد پیشنهاد مهندس میرصادقی مالک هولدینگ پارس بوده که در ابتدا به نیت خرید باشگاه سپیدرود ورود کرده بود و در ادامه به دلیل مشکلات خاص مالکیتی و تعدد مراجع تصمیم‌گیری برای اجازه دادن واگذاری سپیدرود، با عقب‌نشینی از تصمیم خرید، به یک قرارداد همکاری تامین بخشی از هزینه‌های سپیدرود به صورت مشارکتی، مابین یکی از شرکت‌های اقماری خود و باشگاه سپیدرود قناعت کرد!

پس از آن بود که در سایت رسمی باشگاه سپیدرود خبری منتشر شد که در جلسه مشترک باشگاه سپیدرود و میرصادقی، قرار شد که وی در قراردادی جداگانه و در فاز دوم در صورت انجام بخشی از تعهدات مدیریت سپیدرود، به عنوان اسپانسر باشگاه نیز وارد عمل شود.

از سوی دیگر عمده دلیل عدم وارد عمل شدن این هولدینگ برای قرارداد دوم و به عنوان اسپانسر، همان مشکل قدیمی چند صدایی در این باشگاه هست و مهندس میرصادقی نمی‌داند که باید قرارداد اسپانسری را با کیومرث بیات مالک سپیدرود منعقد کند یا با افشین ناظمی مدیرعامل این باشگاه، تا همچون قرارداد اول دچار عدم ضمانت اجرایی نگردد.

وجود عدم ثبات در راس هرم این باشگاه پرطرفدار و حواشی شدید پیرامونی، سبب شده سپیدرودی که در شرایط سختی روزگار می‌گذراند و بی‌نهایت به مبلغ ریالی این اسپانسری نیازمند است، از این منبع مالی محروم شود و اگر کار بر همین منوال ادامه یابد هیچ بعید نیست که این هولدینگ نیز مانند سایر اسپانسرها از ادامه همکاری با سپیدرود منصرف گردد.

سپیدرود در گذشته نیز به سبب همین تعدد مراکز تصمیم‌گیری فرصت‌های طلایی مانند تحت مالکیت قرار گرفتن هولدینگ دلیران پارس و شهرخودرو را از دست داد و بدون تردید اگر زیر پوشش یا حداقل اسپانسری یک شرکت معتبر قرار می‌گرفت امروز همچنان در سطح اول فوتبال ایران روزگار می گذراند و حالا در روزهای بی‌پولی که اتفافا مالک مستعفی باشگاه برای چندمین بار استعفا داده، زمان مناسبی است که بستر ورود و همکاری این شرکت با باشگاه سپیدرود مهیا شود.

Share