در نشست با فرماندار تالش عنوان شد؛

پنج‌شنبه برای واگذاری چوکای تالش تصمیم‌گیری می‌شود|حامیان مالی چوکا چه گفتند؟

فرماندار تالش گفت: تیم فوتبال چوکای تالش که در اختیار هیئت فوتبال شهرستان تالش بوده پنج‌شنبه این هفته جهت واگذاری به آقایان عباس ساسان و سید آرش ریاضی‌مند حامیان مالی جدید این تیم تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست هیات فوتبال و حامیان مالی تیم چوکای تالش با فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

این نشست در جهت هماهنگی در راستای موفقیت در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور صورت پذیرفت.

فرماندار تالش با اشاره به دغدغه بسیاری از جوانان و مردم تالش به موفقیت چوکا تالش در این فصل تاکید کرد و گفت بسیاری از مردم تالش در اقصی نقاط ایران دلبسته و دلدار تیم چوکا هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه افزود: انتظار می‌رود حامیان مالی جدید به مطالبات و درخواست هواداران به عنوان سرمایه اصلی تیم چوکا توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: تیم فوتبال چوکای تالش که در اختیار هیئت فوتبال شهرستان تالش بوده پنج‌شنبه این هفته جهت واگذاری به آقایان عباس ساسان و سید آرش ریاضی‌مند حامیان مالی جدید این تیم تصمیم‌گیری خواهد شد.

در ادامه حامیان مالی نیز عنوان داشتند با مطالعه دقیق و اطلاعات کامل وارد سرمایه‌گذاری در تیم چوکا تالش شده‌اند و عنوان داشتند دلیل اصلی برای سرمایه‌گذاری در تیم چوکا تالش علی‌رغم پیشنهاد‌های لیگ یکی و حتی لیگ برتری وجود هوادار فراوان چوکا تالش است‌.

در این نشست حامیان مالی نیز اهداف خود از جمله قهرمانی در لیگ دوم فوتبال کشور و توسعه زیربنایی فوتبال در شهرستان تالش برای ورود به تیم فوتبال چوکا تالش را تشریح کردند.

Share