فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

وکیل قلابی در لنگرود دستگیر و روانه زندان شد

سرهنگ مجید نیکوئی، فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل، ۷۰۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل، ۷۰۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ مجید نیکویی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و دارندگان پرونده‌های قضایی به پلیس آگاهی شهرستان لنگرود مبنی بر کلاهبرداری از آنها توسط فردی که خود را وکیل معرفی کرده، بررسی موضوع در دستور کار قرار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهم را که به بهانه قبول وکالت در مراجع قضایی با دریافت وجه از مالباختگان کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به کلاهبرداری ۷۰۰ میلیون ریال از ۸ نفر در گیلان و یکی از استان‌های همجوار اعتراف کرده است.

سرهنگ نیکویی بیان داشت: در بازرسی از خودرو متهم، ۳ عدد مهر جعلی و تعدادی از مدارک شناسایی شکات کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با بیان اینکه متهم ۳۳ ساله پس از معرفی به مرجع قضایی، روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد، از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مواجهه با کسانی که به عنوان وکیل یا مامور به آنها مراجعه می‌کنند ضمن رویت کارت شناسایی و اطمینان از جعلی نبودن آن در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share