مدیرعامل سپیدرود رشت:

وعده کمک استاندار به سپیدرود به دست ما نرسیده | منتظر انعقاد قرارداد از سوی اسپانسر هستیم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با اعلام اینکه منتظر اقدام اسپانسر برای عقد قرارداد اسپانسری و تزریق منابع مالی هستیم گفت: به دلیل هزینه های بالای مالی امکان انجام همه پروتکل های مبارزه با کرونا برای ما وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  افشین ناظمی، با تأکید بر اینکه کرونا بیشترین آسیب را به تیم های فوتبال خصوصی وارد کرده و این تیم ها در شرایط مالی مناسبی قرار ندارند اظهار داشت: این بحران ناگهانی آمده و بدون شک آرام آرام و باتدبیر و برنامه ریزی باید آن را مهار کرد تا لطمان به جای مانده حداقلی باشد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه باشگاه پرطرفداری و ریشه داری مانند سپیدرود بخشی از هویت و تاریخ فوتبال ایران است عنوان کرد: همانگونه که در تهران پرسپولیس، استقلال، سایپا و پیکان، در اصفهان سپاهان و ذوب آهن، در تبریز تراکتور و ماشین سازی، در کرمان چندین تیم مسی و در اهواز فولاد مورد حمایت مستقیم و غیر مستقیم دولت قرار دارند مسئولان به سپیدرود هم توجه ویژه کنند.

وی با اعلام اینکه متاسفانه کمکی که استاندار محترم از زمستان سال گذشته دستور پرداختش را داده بود تا امروز که اواخر بهار هستیم به دست باشگاه نرسیده است، گفت: این کمک در زمان خودش بسیاری از مشکلات ما را حل می کرد و طبق وعده ای که دادستان محترم و استاندار دادند در هفته آینده به ما پرداخت خواهد شد تا از شرمندگی بازیکنان بیرون بیاییم.

مدیرعامل سپیدرود از استاندار، دادستان، معاون سیاسی امنیتی، رییس سازمان برنامه استان، مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار و اعضای شورای شهر خواست که به کمک سپیدرود بیایند و افزود: در ابتدای این هفته جلسه ویژه ای برگزار خواهد شد و امیدواریم خبر خوش حل مشکلات سپیدرود را بتوانیم به هواداران اعلام کنیم.

ناظمی هزینه های اضافی شرایط کرونایی را خارج از تحمل باشگاهی مانند سپیدرود دانست و تصریح کرد: هزینه تست کرونا برای کمرشکن است و باید تمام بازیکنان، کادرفنی و کادر اجرایی تست بدهند و این پایان کار نیست و این تست باید هر هفته تکرار شود و پرداخت این هزینه برای تیم های خصوصی همچون سپیدرود، بسیار مشکل است.

وی با تشکر از کمک دادستان و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای انجام تست کرونا از بازیکنان سپیدرود ابراز داشت: ادامه یافتن لیگ و تمرینات مجدد هزینه های ما را بالا برده و برای رعایت پروتکل صادرشده به طور حتم با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در ارتباط با قرارداد همکاری باشگاهش با شرکت ایران کیش و نحوه دریافت مالی سپیدرود در این قرارداد گفت: پیمانکاری که از طرف باشگاه برای این همکاری اعلام شده به تعهدات خود در قرارداد عمل کرده است و حالا ما منتظر گام بعدی از سوی شرکت ایران کیش و نشان دادن حسن نیت شان هستیم.

ناظمی بستن قرارداد اسپانسری در کنار قرارداد همکاری را از قرارهای اولیه این مشارکت عنوان کرد و افزود: باشگاه سپیدرود از ابتدای کار بر روی اسپانسری حساب ویژه ای کرده است و درجلسه ای که ۱۰ روز پیش در تهران با مهندس میرصادقی برگزار کردم قرارداد تنطیم شده اسپانسری مورد تایید سپیدرود را به ایشان تحویل دادم و حالا منتظر اقدام این شرکت هستم.

Share