جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: گفتار و رفتار پاسداران باید در تراز ولایت باشد

همین‌که انسان‌ها زیر سایه ولایت و امامت زندگی می‌کنند در بهشت هستند

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه گفتار و رفتار پاسداران باید در تراز ولایت باشد، گفت: قبیله شیطان گاهی از جنس جن و گاهی از جنس و انس است که انسان‌ها را گمراه و از مسیر اسلام خارج کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه اگر انسانیت انسان از بین برود دچار چالش می‌شود، اظهار کرد: انسان اگر وسوسه‌های هوا و هوس را در خود از بین ببرد، آن‌وقت به رستگاری می‌رسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین طیبی فر با اشاره به اینکه فتنه، دام است، گفت: اگر انسان در دام فتنه بیفتد از بهشت بیرون رانده می‌شود زیرا انسان هم‌اکنون در بهشت است اما اگر به بهشت واقعی بعد مرگ رفتیم دیگر شیطان به ما دسترسی ندارد.

وی با بیان اینکه انسان‌ها هم‌اکنون در بهشت هستند و باید دعا کنند که از بهشت بیرون رانده نشوند، تصریح کرد: همین‌که انسان‌ها زیر سایه ولایت و امامت زندگی می‌کنند در بهشت هستند زیرا اگر انسان‌ها در این دنیا در بهشت اهل‌بیت زندگی نکرد در آن دنیا نیز از بهشت خبری نیست.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آن دنیا تجلی همین دنیا است، افزود: کسی که تفکرات و اندیشه‌شان در این دنیا برخلاف اندیشه امامت و ولایت باشد بی‌شک در آن دنیا نیز عاقبت خوبی نصیبشان نمی‌شود.

طیبی فر با اشاره اینکه انسان باید تلاش کند که از سیره اهل‌بیت و ولایت‌فقیه جدا نشود، بیان کرد: امروز به برکت حاکمیت اسلام در کشور آرامش وجود دارد و مردم در سایه ولایت در حال زندگی هستند.

وی با بیان اینکه گفتار و رفتار پاسداران باید در تراز ولایت باشد، افزود: قبیله شیطان گاهی از جنس جن و گاهی از جنس و انس است که انسان‌ها را گمراه و از مسیر اسلام خارج کند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری از چهره‌های موفق در نمایندگی‌های ولی‌فقیه سپاه در استان‌ها بودند، تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری در هر کجایی که مسؤولیت داشتند بسیار تأثیرگذار بودند و در مسؤولیت جدید نیز ان‌شاءالله همین‌گونه خواهد بود.

طیبی فر با بیان اینکه روحیه خوبی در مجموعه سپاه قدس گیلان حاکم است، گفت: باید سپاه پاسداران در رشد، معنویت، اخلاق، معارف دینی و بینش سیاسی حرکت‌های رو به جلویی را داشته باشد.

مسؤول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه خداوند شر وهابیت را از جهان اسلام برکند، اظهار کرد: ان‌شاءالله مدینه منوره پایگاه و مرکز اصلی اسلام ناب محمدی (ص) شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری با اشاره به اینکه هر آنچه انجام دادیم وظیفه و تکلیف بود، افزود: هیچ منتی برای نظام و اسلام نیست و عزیزانی که در این مدت پای‌کار آمدند، باجان و دل کارکردند.

وی با اشاره به اینکه دنیا متوجه قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، بیان کرد: دنیا امروز فهمیده که این نهاد مقدس می‌تواند قدرت بسیج نیروها را در مقابله با دنیای استکبار داشته باشد و تمام هستی آن‌ها را نابود کند.

تسخیری بیان اینکه نوکری شهدای عزیز در مجالس یادواره‌های شهدا باعث افتخار بود، تصریح کرد: خدمت در سپاه برای من افتخار است زیرا امام خامنه‌ای فرمودند که هر جای این کشور بلنگد به سپاه لنگر می‌بندند و برای من نیز باعث افتخار است که در نهادی در حال خدمت هستم که با موشک‌باران پایگاه عین الاسد، نظامیان تروریست آمریکا را ذلیل و تا هم‌اکنون به کما فرو برده است.

مسؤول دفتر جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز با بیان اینکه افتخار می‌کنم که روستازاده هستم، اظهار کرد: حضور در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث افتخار من است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان الله محمدی با اشاره به اینکه نیازمند یاری علما، روحانیون، جوانان و تمامی زحمت کشان این عرصه هستم، افزود: درب اتاق خدمت گذاری من در روی تمامی بسیجیان و جوانان استان باز است.

گفتنی است، در انتهای این مراسم از تلاش‌ها و اقدامات حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری تجلیل و حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان الله محمدی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان منصوب شد.

Share