مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه:

همراهی کشورها، اسرائیل را با هزینه کمتری فراری می دهد| ایران در حال قدرتمند شدن است

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه امروز باید به اقتدار داخلی برسیم تا شاهد نابودی اسرائیل باشیم، گفت: برای اینکه پیش بینی محو اسرائیل تا ۲۵ سال آینده زودتر محقق شود، نیازمند همراه کردن دیگر کشورها با خود هستیم تا با هزینه کمتری اسرائیل را فراری دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمدعلی حق بین در گفت وگو با ایسنا، مسئله فلسطین را مصداق جنایت علیه انسانیت دانست و اظهار کرد: خداوند میدان را برای نیکوکاران و گناهکاران باز می گذارد، اما اتوبان گناه بسته است و بن بست دارد و لذا عقل سلیم درک می کند که جنایت جنایکاران روزی محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه بشر می داند ظلم پایدار نیست، افزود: کسانی که در راه حفظ دین خونشان به ناحق بر زمین ریخته می شود و کسانی که با مقاومت راه دین داری را تسهیل می کنند، دست به دست هم می دهند و کار را برای جنایتکاران سخت می کنند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، راه شهدا را راه استقامت و مقاومت دانست و تصریح کرد: به برکت خون شهدا حق مظلومان از ظالمان گرفته خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع)، با بیان اینکه روزی اسرائیلی ها ادعا می کردند قدرتمندترین ارتش دنیا را دارند، گفت: قدرت نظامی در بسیاری از عرصه ها برای کشورهایی که می خواهند سیاست خود را تحمیل کنند، اثرات مثبت دارد و لذا اسرائیل از این قدرت برخوردار بود و بسیاری از کشورها سیاست آنان را پذیرفته بودند، اما امروز یک تهدید سید حسن نصرالله بیش از پنج کیلومتر نظامیان اسرائیلی را از مرز لبنان به عقب رانده و سنگرهایشان را خالی کرده اند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سخنرانی روز قدس امسال، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب عبارت «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» تکرار نفرمودند، زیرا نشانه های افول اسرائیل مشهود است و می بایست مجاهدین این راه محکم و استوار بمانند.

حق بین، با بیان اینکه مجاهدین و رزمندگان مبارزه با اسرائیل در دنیا در دو جبهه هستند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران مقاومت در مقابل آمریکا را خط مقدم نبرد با ظالمان می داند و در هر نقطه از دنیا از مظلوم دفاع می کند و در مقابل ظالم قاطعانه می ایستد. دشمنان ما نیز می دانند خون پاک شهدای مدافع حرم و در راس آنان شهید ابومهدی مهندس و سردار حاج قاسم سلیمانی اثر خودش را گذاشته است.

ایران در حال قدرتمند شدن است

یکی از فرماندهان گیلانی جبهه مقاومت، اقتدار جمهوری اسلامی را عامل همراهی بسیاری از کشورهای بزرگ و قدرتمند با ایران دانست و یادآور شد: امروز نمی توانیم از هیچ کشوری انتظار یاری داشته باشیم، زیرا همه کشورها به منافع سیاسی و اقتصادی خودشان فکر می کنند. البته کشورهایی که امروز پشت ایران هستند، نه از سر ضعف ما، بلکه بخاطر اقتداری که داریم، منافع خودشان را گره خورده با منافع ایران می دانند و ما را همراهی می کنند.

وی با بیان اینکه ایران مسیر ابرقدرتی را طی می کند، ادامه داد: ما در حال قدرتمند شدن هستیم و با بالا رفتن از پلکان قدرت برای خودمان اقتدار کسب می کنیم. بی تردید همین اقتدار است که سایه جنگ را کاملا از سر کشور رفع کرده و نفتکش های ایرانی با پرچم عزیز کشورمان حتی دریای کارائیب را طی می کنند.

حق بین، وحدت و در کنار هم ماندن را شرط دور شدن از ذلت دانست و اضافه کرد: اگر می خواهیم مسیر اقتدار را با سرعت طی کنیم باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، زیرا ایشان بیش از ۳۰ سال است که کشتی طوفان زده انقلاب را به ساحل نجات هدایت می کند و آمریکا و دنیای غرب در همه جبهه های علیه جمهوری اسلامی شکست خورده و امروز با پنج ناو خود نمی تواند جلوی یک کشتی نفتکش ایرانی را بگیرد!

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه امروز باید به اقتدار داخلی برسیم تا شاهد نابودی اسرائیل باشیم، گفت: برای اینکه پیش بینی محو اسرائیل تا ۲۵ سال آینده زودتر محقق شود، نیازمند همراه کردن دیگر کشورها با خود هستیم تا با هزینه کمتری اسرائیل را فراری دهیم.

وی با اشاره به خالی شدن بخشی از شهرک های صهیونیست نشین طی سال های اخیر، خاطرنشان کرد: اسرائیلی هایی که با یک تهدید به اندازه برد موشک های حزب الله عقب نشینی می کنند، با وحدت مسلمانان، تل آویو و قدس را خالی خواهند کرد و حق ملت مظلوم فلسطین بعد از ۷۲ سال آوارگی به آنان باز گردانده می شود.

Share