سرپرست سازمان امداد و نجات کشور:

نوسازی ۱۰۰ درصدی ناوگان هلال احمر گیلان | مرکز فیزیوتراپی جمعیت در رشت راه‌اندازی می‌شود

سرپرست سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به نوسازی ۱۰۰ درصدی ناوگان جمعیت هلال احمر گیلان گفت: مرکز فیزیوتراپی جمعیت به‌زودی در رشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، مهدی ولی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: سوم خرداد یادآور پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر و آغاز فعالیت رسمی بنده در جمعیت هلال احمر و همچنین حضور در جمعیت هلال احمر استان گیلان است.

سرپرست سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه از سوم خرداد سال ۹۵ در کنار جمعیت هلال احمر گیلان همراه بودم و کار خود را آغاز کردم بیان کرد: برنامه ۵ ساله جمعیت هلال احمر را تصویب و شاخص‌های مربوطه را بومی‌سازی کردیم و در این چند سال مسیر سختی را با هم طی کردیم.

وی با اشاره به اینکه سختی کشیدیم اما کار را رها نکردیم تصریح کرد: بضاعت ما همینقدر نبود اما سعی کردیم تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیریم و ناوگان جمعیت هلال احمر را با ۵۰ درصد فرسودگی تحویل گرفتیم و با ۱۰۰ درصد نوسازی تحویل دادیم و اینک تعداد خودروهای جمعیت نیز افزایش یافته است.

ولی‌پور با بیان اینکه مرکز امداد هوایی جمعیت هلال احمر گیلان را ظرف ۲ سال ساختیم و پایگاه‌های آن را از ۱۳ پایگاه به ۱۶ پایگاه رساندیم و افزود: انبار امداد جمعیت استان را استانداردسازی و قانونمند کردیم و پرداخت حق‌الزحمه امدادگران را به‌روز کردیم و در ارزیابی سالانه سازمان هلال احمر رتبه برتر مدیریت لجستیک کشور را کسب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: جذب ۱ درصد از مردم در حوزه خدمات اجتماعی و افزایش تعداد کمی داوطلبان که ۵۰ درصد از داوطلبان به درجه فعال رسیدند و خانه‌های هلال به ۱۸۵ عدد افزایش یافت و با انعقاد قرارداد با موسسات مردم‌نهاد از ۳ موسسه به ۵۶ موسسه رساندیم و در حوزه آموزش ضمن مهارتی کردن دوره‌های آموزشی آن را کیفی‌سازی کردیم.

ولی‌پور گفت: رشته‌های مرکز علمی و کاربردی را به ۸ رشته رساندیم و رتبه استان گیلان در بخش‌های مختلف در کشور را به جمعیت برتر رساندیم و در حوزه بانوان به‌عنوان دستگاه‌ برتر استان شناخته شدیم همچنین در حوزه توانبخشی که تقریبا از صفر شروع کردیم امروز در یکی از شهرستان‌ها مرکز فیزیوتراپی داریم و به زودی یک مرکز فیزیوتراپی در رشت افتتاح می‌شود.

سرپرست سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه داروخانه جمعیت هلال احمر گیلان هم‌اکنون هیچ بدهی در بحث مالیات و شرکت‌های پخش دارویی ندارد و اندوخته فعلی آن هزار و ۴۰۰ قلم دارو است عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان در زمینه‌های مختلف به‌عنوان یک استان پیشرو در سطح کشور شناخته می‌شود.

Share