پدر شهید مدافع امنیت حسن عشوری در گفتگو با دیارمیرزا:

مسوولان برای نظام اسلامی و مردم کار کنند | خدا را شاکرم که پسرم مرا سربلند کرد

امیرعلی عشوری، پدر شهید مدافع امنیت حسن عشوری در گفتگو با دیارمیرزا اظهار داشت: مسوولان برای نظام اسلامی و مردم کار کنند و نگذارند که دشمنان در نظام اسلامی نفوذ کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پدر شهید مدافع امنیت حسن عشوری در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به سومین سالگرد شهادت فرزندش اظهار کرد: بسیار خرسندم که در کنار من و مادرش ایشان از زمان کودکی در مراسم‌های مختلف مذهبی حضور پیدا می کرد.

امیرعلی عشوری با بیان اینکه او تک فرزند پسر بنده بوده گفت: خدا را شاکرم که ایشان مرا سربلند کرد و درس‌های زیادی از این شهید آموختم.

وی حرکت در مسیر انقلاب و ولایت فقیه را توصیه این شهید بسیجی به مسوولان عنوان کرد و گفت: مسوولان برای نظام اسلامی و مردم کار کنند و نگذارند که دشمنان در نظام اسلامی نفوذ کنند.

عشوری با بیان اینکه از فرمایشات بزرگ امام راحل این بوده که نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد، گفت: فرزند برومند بنده در نوزدهم رمضان (۲۴ خرداد ۹۶) در دفاع از میهن اسلامی و مبارزه با گروه تکفیری انصارالفرقان که در تلاش بودند مسجد جامع و سپاه چابهار را به آتش بکشند به فیض شهادت نائل آمد.

وی در پایان خطاب به کسانی که در نظام اسلامی فساد کرده‌اند و مرتکب مراسمی چون اختلاس شده‌اند، گفت: خانواده شهدا اگر حقی بر گردن این کشور دارند هرگز چنین افرادی را نخواهند بخشید و می‌خواهیم که تحت مجازات قانونی قرار بگیرند.

گفتنی است، امروز حسین اسماعیل پور فرماندار رودسر، حجت الاسلام صفری نماینده رودسر و املش، فرانده سپاه ناحیه روسر و جمعی از مسئولان با خانواده شهید عشوری دیدار کردند.

 

Share