فرمانده انتظامی شهرستان رامسر خبر داد:

سلفی مرگ، آخرین پلان زندگی جوان گیلانی در جواهرده

هاتف باقر سلیمی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر از مرگ یک جوان گیلانی به دلیل سقوط از ارتفاع در جنگل‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی قیصری گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ جوانی در منطقه سخت سر، ماموران پاسگاه انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوانی ۲۵ ساله اهل و ساکن رشت به همراه دوستش در حین عکسبرداری و فیلم گرفتن بالای درخت ناگهان دچار سانحه شد و به داخل دره سقوط کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر افزود: در این حادثه این جوان به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و با حضور عوامل اورژانس و امداد و نجات، جسد این فرد به سردخانه منتقل شد.

همچنین هاتف باقر سلیمی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر در این رابطه گفت: شامگاه پنجشنبه حوالی ساعت ۹ پس از اطلاع وقوع این حادثه، بلافاصله نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان به محل حادثه در جنگل صفارود منطقه جواهرده اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه، با پیکر بی جان این جوان مواجه شدند و پس از معاینه نیز دریافتند که او فوت شده است.

وی با اعلام این که عملیات بیرون آوردن جسد از دره سخت گذر حدود ۶ ساعت زمان برد، افزود که عملیات امداد و نجات حوالی ساعت سه بامداد به پایان رسید و جسد قربانی برای بررسی علت فوت و مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.

روستای جواهرده در ‎ ۲۷کیلومتری شهر رامسر و در ارتفاع یکهزار و ۸۰۰ متری از سطح دریا واقع است.

Share