ریاضی‌مند نیامده رفتنی شد!

مالک جدید چوکای تالش: دیگر جایز نیست در‌ چوکا باشم

آرش ریاضی‌مند اظهار کرد: بعضی از افراد از اتاق فرماندار متن قرارداد را منتشر و در اختیار رسانه‌ها قرار دادند به همین دلیل بنده نمی‌توانم این‌ موضوع را تحمل کنم و قرار نیست با هر قیمتی در چوکا باشم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از عقد قرارداد بین هیات فوتبال تالش و آرش ریاضی‌مند، مالک جدید‌ چوکا تالش در فرمانداری تالش بلافاصله متن قرارداد بدون اجازه طرفین در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که‌ این‌ موضوع باعث ناراحتی طرفین و ریاضی‌مند شد.

او در گفتگو با آویشارخبر اعلام کرد که «بنده آمده بودم تا از اعتبار و‌ نام چوکا دفاع کنم که بعضی‌ها با این‌کار خدشه و اعتبار تیم‌ چوکا را زیر سوال بردند».

ریاضی‌مند اظهار کرد: بنده با صداقت کامل آمده بودم و‌ قصد‌ کمک به تیم پر هوادار چوکا را داشتم ولی بعضی از افراد از اتاق فرماندار متن قرارداد را منتشر و در اختیار رسانه‌ها قرار دادند به همین دلیل بنده نمی‌توانم این‌ موضوع را تحمل کنم و قرار نیست با هر قیمتی در چوکا باشم، بعضی‌ها واقعا نخواستند که باشیم تا تیم سروسامان‌ گیرد و دیگر بودن بنده در تیم‌ چوکا تالش دیگر جایز نیست.

بندهایی از قرارداد انتقال تیم چوکا توسط هیات فوتبال تالش به این شرح بود که مالک حق انتقال تیم به شهر دیگری را ندارد. مالک حق تغییر نام ندارد. مالک هر وقت قصد تیم داری نداشته باشد باید تیم را به هیات فوتبال تالش واگذار کند.

Share