شهردار لنگرود در برنامه موج جوونی:

لنگرود شهری با جاذبه‌های طبیعی است |گلایه از عدم اختصاص قیر رایگان به شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر

رجایی گفت: شهرستان لنگرود با داشتن دریا و ساحل زیبا، لیلاکوه، پل خشتی از جمله شهرهای بکر و شناخته شده ای است که از جاذبه های طبیعی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی رجایی در برنامه موج جوونی رادیو جوان گفت: شهرستان لنگرود با داشتن دریا و ساحل زیبا، لیلاکوه، پل خشتی، چهار استخر با مجموع ۲۱ هکتار از جمله شهرهای بکر و شناخته شده ای است که از جاذبه های طبیعی برخوردار است.

شهردار لنگرود چهار استخر در پارک فجر و چنین فضای زیبا در دل شهر را بی نظیر توصیف کرد و اظهارداشت: موج جوونی فرصتی است که جاذبه های گردشگری و دیدنی شهرستان لنگرود از طریق برنامه سراسری رادیو جوان معرفی شود.

رجایی از تریبون موج جوونی به بیان برخی از مشکلات شهر پرداخت و افزود: آسفالت معابر و کوچه ها از جمله حقوق شهروندان است که با توجه به وضعیت مالی سخت بسیاری از شهرداری ها و تخصیص نیافتن سهمیه قیر رایگان به شهرهای با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر به کندی صورت گرفته و متاسفانه این قانون نیازمند اصلاح است تا روند آسفالت معابر شهر با سرعت بیشتری انجام شود.

شهردار لنگرود ادامه داد: در طی سه سال گذشته از پنجمین دوره شورای اسلامی خوشبختانه مشکل آسفالت معابر و کوچه ها مرتفع شده و ۳۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ و امسال هم اعتباری برای آسفالت اختصاص یافت و تاکنون نیز تمام خیابان های اصلی شهر شده و این‌کار همچنان ادامه دارد.

رجایی مشکل آبگرفتگی لنگرود را از دیگر مشکلات این شهر عنوان و خاطر نشان کرد: پروژه جمع آوری آب های سطحی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان انجام شد که رفع مشکلات قطعا در گرو تعامل با مسئولان است.

Share