در مراسم صبحگاه مشترک؛

قدردانی از از آتش‌نشان فداکار رشت که ماسک خود را به یک کودک داد

شهرام مومنی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی در مراسم صبحگاه مشترک آتش‌نشانان از عباس نیکپور، آتش‌نشان شهر باران که در آتش‌سوزی فوق با اهدای ماسک تنفسی موجب نجات کودک محبوس شده در میان آتش و دود بود تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی واقع در بلوار شهید انصاری تیم اعزامی آتش‌نشانان شهر باران در مجموع موفق به نجات ۴ تن از شهروندان محبوس شده از میان آتش و دود شدند.

شهرام مومنی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی در مراسم صبحگاه مشترک آتش‌نشانان از عباس نیکپور، آتش‌نشان شهر باران که در آتش‌سوزی فوق با اهدای ماسک تنفسی موجب نجات کودک محبوس شده در میان آتش و دود بود تجلیل کرد و تاکید داشت: نجات جان شهروند آن هم در کمال ایثار و نیز در شرایط بحرانی همچون آتش‌سوزی‌ها و… نشان مردانگی و کمال از خود گذشتگی است.

وی ضمن تقدیر از تمامی تیم حاضر در مهار آتش سوزی سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ ادامه داد: بدین واسطه از تلاش‌های بی وقفه همه آتش‌نشانان و پرسنل ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی و افسران ارشد که بطور شبانه‌روز در خدمت شهر و شهروندان هستند قدردانی می‌کنیم و از خداوند منان برایشان توفیق و سلامتی اروز افزون خواستاریم.

Share