افتخاری در شورای اداری فومن؛ با آقای بهروزی فر برادر هستم

عملکرد ۴ ساله‎ام در حوزه آسفالت با عملکرد ۱۲ ساله آقایان برابری می‎کند

افتخاری با یادآوری اینکه ۶۹ کیلومتر در فومن و ۴۶ کیلومتر در شفت آسفالت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اقدامات ما در حوزه آسفالت با سه دوره برخی از نمایندگان گذشته برابری می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فومن با بیان اینکه از روز اول وکالت به دنبال مشورت و تفکر جمعی بوده ام، گفت: با مشورت نخبگان فومن به کمیسیون عمران رفتم.

نماینده سابق مردم فومن و شفت با تصریح براینکه می‌توانستم در کمیسیون اقتصادی و نفت با داشتن آن همه امکانات و پول زیاد عضو شوم، افزود: به تاسی از پدر شهیدم و پیگیری مطالبات چهل ساله مردم به این کمیسیون رفتم.

وی با اشاره به اینکه قول بنده حل مشکل پل ورودی فومن بود و از چهار پیشنهاد اصلاحی که ارائه کردم یکی از آن ها مصوب شد، ادامه داد: بخاطر پل ورودی فومن برای ما خیلی گزارش داده و امضا جمع کردند و به شورای نگهبان بردند.

افتخاری با تاکید براینکه هزینه سیاسی اصلاح پل ورودی را شخصا پرداخت کردم، متذکر شد: سد لاسک اگر اجرا شود موجب رونق شفت خواهد شد.

 افتخاری با یادآوری اینکه از ۷ میلیارد مترمکعب بارش باران فقط ۵۰ میلیون مترمکعب در پشت سدلاسک جمع می شود، گفت: سد خالصان نیز برای ذخیره همین نعمت های الهی طرح ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر جفا نمی‎دیدم یکی از اهدافم اتمام ساخت سد خالصان بود، افزود: سد باغبانان یکی دیگر از خدمت های بزرگ به منطقه بود.

نماینده سابق مردم فومن و شفت با بیان اینکه در حوزه برق فومن و شفت انقلاب شد، گفت: ۱۸۰ دستگاه ترانس، ۶۰ دستگاه افزایش قدرت، ۱۵۰ کیلومتر کابل خود نگهدار، ۳ هزار تیربرق، ۲۰ هزار متر طول شبکه فشار ضعیف هوایی و رینگ کردن ترانس های شهری فومن از اقدامات موثر در حوزه برق بود.

افتخاری با اشاره به اینکه نیروگاه ۳۰ مگاواتی تولید برق را برای فومن و شفت مجوز گرفتیم، خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت نیز ۸ خانه بهداشت تاسیس و یک میلیارد تومان برای تجهیز کلینیک تخصصی، تامین آمبولانس های مجهز، دستگاه های همودیالیز و سی تی اسکن پیگیری و تامین‌ شد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال توسعه بخش درمان تامین اجتماعی نیز رفتیم، افزود: پیگیری این خدمات مردم را از شر هزینه های درمانی خلاص خواهد کرد.

نماینده سابق مردم فومن و شفت با تاکید براینکه جاده فومن به پونل نیز در مرحله احداث قراردارد، متذکر شد: برای ساخت پل های شهرستان به دنبال خواهرزاده ها و ساخت پل های سه روز تخریب شونده نرفتیم.

وی با اشاره به اینکه پل های سیاهمزگی، چناررودخان، کاظم آباد، سید اباد، کلفت، خسرواباد و قلعه رودخان و گشت رودخان نیز برای اجرا و ساخت پیگیری شدند، افزود: مسیر های ماسوله و قلعه رودخان نیز نیاز به توجه و توسعه دارند.

نماینده سابق مردم فومن و شفت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تصریح براینکه ماسوله برای همیشه از بی آبی خلاص شد، گفت: مسیر رشت فومن نیز دارای روشنایی شد.

وی با یادآوری اینکه ۶۹ کیلومتر در فومن و ۴۶ کیلومتر در شفت آسفالت صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اقدامات ما در حوزه آسفالت با سه دوره برخی از نمایندگان گذشته برابری می کند.

افتخاری با اشاره به اینکه در حوزه ورزش و جوانان نیز اقدامات موثری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برای بنده فومن و شفت و تالش و گیلک تفاوتی نداشت.

 افتخاری با تصریح براینکه طرح ۵۴ روستا سایت بداب که دارای اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومانی بود، آغاز شده است، گفت: امیدواریم که به مسئولان و مادر و پدرشان بی احترامی نشود و ما همه این تخریب ها را تحمل کرده و یک ریل برای توسعه و عمران گذاشتیم و نماینده مردم شهرستان نیز میتواند به سرعت روی آن حرکت کند.

وی با بیان اینکه بنده مانند برخی از نمایندگان گذشته به دنبال پرونده سازی، پاپیچ شدن و جو سازی برای نماینده آینده نیستم، افزود: برای آبادانی فومن و شفت می توانم یاور و برادر آقای بهروزی فر باشم.

Share