علیپور در صحن شورا؛

شورای پنجم، شورایِ شهرداری است | باید به اعضا لقب عالی‌جنابان داده شود

علیپور با بیان اینکه به اعضای شورای شهر رشت باید لقب عالی‌جنابان داده شود، گفت: بنده می گویم اتفاقا در عمل شورای پنجم، شورایِ شهرداری است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و چهل و پنجم شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا عصر روز چهارشنبه برگزار شد.

محمدحسن علیپور عضو شورای شهر رشت در این جلسه با انتقاد از وضعیت کارگران شهرداری رشت اظهار کرد: اخیرا مدیر مالی شهرداری رشت انتخاب شده و او در حال حاضر حق امضا ندارد و به واسطه این مشکل، حقوق کارگران پرداخت نمی شود.

وی گفت: در پرداخت بُن های کارگری همواره کم کاری می شود و کارگر شهرداری رشت از ساعت چهار صبح تا ۹ شب مشغول خدمت است اما متاسفانه طی سه سال از عمر شورای پنجم رشت هیچ چیزی عاید کارگران نشد و هنوز افزایش حقوق سال گذشته کارگران شهرداری رشت پرداخت نشده است.

عضو شورای شهر رشت با ابراز گلایه از وضعیت پوشش بیمه کارگران شهرداری رشت تصریح کرد: بابت سختی کار کارگران بارها مکاتبه شد اما تا کنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

علیپور افزود: به اعضای شورای شهر رشت باید لقب عالی‌جنابان داده شود. متاسفانه با عملکردی که شورای شهر رشت انجام می دهد نمی توان انتظار داشت در انتخابات دور بعد نیز بار دیگر رای اعتماد مردم را کسب کنیم.

این عضو شورا گفت: آقای حاجی پور اعلام می کنند که ما شورای شهر هستیم و شورایِ شهرداری نیستیم اما بنده می گویم اتفاقا در عمل شورای پنجم، شورایِ شهرداری است.

Share