سرپرست شهرداری رانکوه در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

شهرداری رانکوه تنها یک خودروی آتش‌نشانی دارد | جمع‌آوری آب‌های سطحی و آسفالت اولویت است

مردم‌پور از جمله مشکلات فعلی شهرداری را نبود امکانات لجستیکی در حوزه خدمات شهری و آتش‌نشانی عنوان کرد و به دیارمیرزا گفت: رانکوه دارای یک ایستگاه آتش‌نشانی است و تنها یک خودروی آتش‌نشانی در اختیار دارد و علاوه بر شهر به روستاها و مناطق ییلاقی نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا مردان‌پور، سرپرست شهرداری رانکوه در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه شهرداری رانکوه از سال ۸۲ تاسیس شده است، گفت: طی سال‌های گذشته اقدامات عمرانی قابل توجهی صورت گرفته است و در دوره چهارم شورا بیش از ده‌ها پروژه اجرایی و جهت بهره برداری در اختیار مردم قرار گرفت.

وی به آسفالت ۱۵ هزار مترمربع از معابر شهری، لوله‌گذاری آب‌های سطحی در ۴ منطقه شهری به طول بیش از یک کیلومتر، لایرویی انهار، احداث فاز اول پارک بازی اشاره کرد و گفت: احداث دیوار حفاظتی در بیش از ۵۰ متر طول به ارتفاع ۳ متر به منظور مقابله با سیلاب، احداث پل ابنما با توجه به تخریب پل کشاورز با همراهی راهداری و فرمانداری احداث شد.

مردان‌پور به طراحی و احداث میدان صنعت اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۲۰۰ مترمربع از پیاده‌روهای رانکوه نیز موزاییک فرش شده است.

سرپرست شهرداری رانکوه از جمله مشکلات فعلی شهرداری را نبود امکانات لجستیکی در حوزه خدمات شهری و آتش‌نشانی عنوان کرد و به دیارمیرزا گفت: رانکوه دارای یک ایستگاه آتش‌نشانی است و تنها یک خودروی آتش‌نشانی در اختیار دارد و علاوه بر شهر به روستاها و مناطق ییلاقی نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

وی خواستار کمک مسوولان شهرستانی جهت تامین یک خودروی آتش‌نشانی مجهز شد و افزود: امیدواریم با تجهیز آتش‌نشانی بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

مردان‌پور با اشاره به بروز حوادث طبیعی اظهار کرد: در بحران برف طی ۲۴ ساعت اولیه معابر شهر بازگشایی شد و در روز دوم با همکاری بخشداری معابر روستاهای اطراف نیز بازگشایی شد.

سرپرست شهرداری رانکوه با اشاره به برنامه‌های شهرداری در سال ۹۹ به دیارمیرزا گفت: اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در نواحی آبگیر در اولویت قرار دارد و در سال جاری از محل اعتبارات استانی نیز برای پروژه آبهای سطحی طبق وعده مدیرکل مدیریت بحران اعتباراتی اختصاص خواهد یافت.

وی از ادامه پروژه آسفالت معابر شهری خبر داد و گفت: انتظار داریم با توجه به اینکه معابر اصلی شهری مجور عبوری تمام روستاهای اطراف است راهداری در تامین قیر مورد نیاز همکاری کند.

مردان‌پور با بیان اینکه ۸ ماه است که با تخریب پل کشاورز شهر به دو نیمه تقسیم شده است، افزود: علی رغم اعتبارات ۸ میلیارد تومانی هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.

سرپرست شهرداری با بیان اینکه ۸۰ درصد کنارگذر شهر چهاربانده شده است، افزود: ادامه کار نیازمند ۱/۲ میلیارد تومان اعتبار است و از حجت الاسلام صفری تقاضا داریم که از منابع ملی یاری کنند تا پروژه های دارای کد ملی تکمیل شوند.

وی با اشاره به ضدعفونی معابر شهری در ایام شیوع کرونا با سایر دستگاه‌ها اظهار کرد: شهرداری در این ایام به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی کرد.

مردان‌پور همچنین از اجرای طرح سیماک در رانکوه خبر داد و گفت: سهم شهرداری رانکوه از محل کارخانه کمپوست رودسر اجرایی شده است و زباله‌ها به این کارخانه منتقل شده‌اند.

سرپرست شهرداری رانکوه با تاکید بر لزوم به موقع پرداخت عوارض شهری گفت: شهرداری به دنبال زیباسازی ایجاد فصای مکث شهری است که در این راستا در خیابان شهید رجایی، بوستان کتاب و حاشیه مدارس فضای سازی صورت گرفته است.

Share