رئیس پليس راهور گیلان خبر داد:

سقوط پراید سبب جان باختن راننده ۳۴ ساله در رضوانشهر شد

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور استان گیلان از سقوط یک دستگاه خودرو سواری پراید به داخل رودخانه‌ای در شهرستان رضوانشهر و جان‌باختن راننده آن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهور استان گیلان از سقوط یک دستگاه خودرو سواری پراید به داخل رودخانه‌ای در شهرستان رضوانشهر و جان‌باختن راننده آن خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در شهرستان رضوانشهر، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پراید به رانندگی فردی ۳۴ ساله که از مسیر رضوانشهر به سمت پونل در حال تردد بوده ناگهان از مسیر منحرف و به داخل رودخانه سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه راننده خودرو پراید جان خود را از دست داد بیان داشت: کارشناسان پلیس راهور علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پراید اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان از رانندگان خواست، در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی هنگام رانندگی توقف کرده و پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

Share