به جرم اغفال جوانان در اینستاگرام؛

دستگیری عامل اجرای چالش‌های اینستاگرامی در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل اجرای چالش‌های نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل اجرای چالش‌های نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور با اعلام این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا در پی رصد فضای مجازی به پیجی برخوردند که در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اقدام به اجرای چالش‌های نامتعارف می‌کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این پیج به صورت گسترده در حال فعالیت و اغفال جوانان است، افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته ادمین صفحه مورد نظر که یک مرد ۳۰ ساله بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات متهم با توجه به ماده ۱۴ و تبصره ۱ و ۳ فصل چهارم جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی غیرمجاز بوده ادامه داد: فرد مورد نظر در تحقیقات پلیس به اقدامات غیرمجاز در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از شهروندان خواست، ضمن رعایت قوانین در فضای مجازی، در صورت برخورد با هرگونه جرمی در فضای مجازی، مراتب را از طریق سایت www.cyberpolice.ir به پلیس اطلاع دهند.

 

Share