رییس شورای شهر رشت؛

حاج محمدی مرا یاد ثابت قدم انداخته است | آقای شهردار به حرف اعضای شورا گوش کن!

اسماعیل حاجی پور با اشاره به شیوع کرونا در گیلان اظهار کرد: متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا در رشت و گیلان رو به افزایش است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز شنبه با حضور اعضای شورا برگزار شد.

رییس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه با اشاره به روز صنایع دستی گفت: این روز را به همه هنرمندان این عرصه تبریک می گویم و اگر ادارات صنایع دستی هدیه بدهند، کمک بزرگی برای رونق این هنر خواهیم کرد و از استاندار می خواهیم که دستور ویژه ای به ادارات بدهند.

اسماعیل حاجی پور با اشاره به شیوع کرونا در گیلان اظهار کرد: متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا در رشت و گیلان رو به افزایش است و روزانه سی نفر در دو روز اخیر بستری شده اند که این زنگ خطر است.

وی تصریح کرد: از مردم می خواهم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. در ابتدای شیوع کرونا این ویروس به ما آسیب زیادی وارد کرد و امیدوارم که به آن روزها برنگردیم که روزی ۴۰ نفر فوتی داشته باشیم.

حاجی پور با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع و کامل حقوق نیروهای حجمی شهرداری رشت گفت: حقوق آنها به درستی محاسبه نمی شود و فیش حقوقی را در اختیارشان نمی گذارند.

وی در ادامه اظهار کرد: پیشنهاد می کنم که از هفته آینده به جز خبرنگاران، نخبگان شهر نیز در جلسات حضور داشته باشند.

حاجی پور با تاکید بر اینکه باید مصوبات شورا توسط شهردار اجرایی شود، اظهار کرد: شورای شهر رشت مصوبه ای با عنوان عدم دخالت کارکنان شهرداری در دفاتر مهندسی داشته است که متاسفانه تا کنون شهرداری رشت آن را اجرایی نکرده است. ۴ ماه پیش به حاج محمدی گفتم که روسای فنی، معاونین مناطق و کارشناسها را جابجا کنید. در مناطق  شهرداری نیروهایی هستند که سالها در آنجا کار می کنند و قطعا با همه چیز آشنا شده اند اما متاسفانه همچنان اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: حرف گوش نکردن حاج محمدی مرا یاد ثابت قدم انداخته است. شهردار اسبق رشت نیز به حرف شورا گوش نمی‎کرد و بلاخره با همه کارآمدی، ایشان را برداشتیم زیرا منافع مردم برای ما مهم است.

رئیس شورای شهر رشت اظهار کرد: آقای شهردار حرف های اعضای شورای شهر رشت که منتخبین مردم هستند را جدی بگیرید.

Share