فرهنگی مطرح کرد؛

احتمال تغییر لیست‌های منتشر شده اعضای کمیسیون‌ها

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: روز دوشنبه در صورت وجود اعتراض از سوی نمایندگان، حق انتخاب آنها برای حضور در کمیسیون‌های باقی مانده مورد رسیدگی قرار گرفته و بعد از آن لیست نهایی کمیسیون‌های تخصصی اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بررسی‌های انجام شده در مورد تعیین کمیسیون‌های تخصصی گفت: ۷۹ مورد اعتراض از سوی نمایندگان مجلس نسبت به امتیازات اعلام شده برای حضور در کمیسیون‌‌ها داشتیم که در جلساتی طی دیروز و امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جلسه مشترک هیئت رئیسه و روسای شعب دیروز (جمعه ۲۳ خرداد ماه) در مجلس تشکیل و اعتراضات نمایندگان مطرح شد که درباره برخی مسایل همان دیروز تصمیم‌گیری شد و بقیه موارد هم که در صلاحیت کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس بود، امروز ظهر در جلسه مشترک با هیئت رئیسه مجلس تعیین تکلیف و تغییرات اعمال شد.

فرهنگی تصریح کرد: مرحله اول رسیدگی به اعتراضات تعدادی از نمایندگان به پایان رسیده و امروز لیست‌های جدید کمیسون‌های تخصصی مجلس اعلام می‌شود و بعد از آن وکلای ملت در صورت اعتراض می‌توانند تا ۲۴ ساعت آینده مطالب خود را مطرح کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: روز دوشنبه در صورت وجود اعتراضی از سوی نمایندگان، حق انتخاب آنها برای حضور در کمیسیون‌های باقی مانده مورد رسیدگی قرار گرفته و بعد از آن لیست نهایی کمیسیون‌های تخصصی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به انتشار لیست برخی کمیسیون‌ها در رسانه‌ها هم گفت: تعدادی از رسانه‌ها بدون هماهنگی لیست‌های برخی کمیسیون‌ها را منتشر کرده‌اند که درست نیست زیرا تا لحظات آخر احتمال تغییر اعضای کمیسیون‌ها وجود دارد.

Share