معاون وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

جذب هزار و ۱۰۰ نفر نیرو در جهاد کشاورزی | جایگزین کردن نیروهای جوان با بازنشستگان

محمدرضا طلایی، معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: هزار و ۱۰۰ نفر نیرو در ادارات جهاد کشاورزی کشور جذب خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صداوسیما، معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: هزار و ۱۰۰ نفر نیرو در ادارات جهاد کشاورزی کشور جذب خواهند شد.

محمدرضا طلایی در مراسم تودیع ومعرفی رییس سازمان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: از این تعداد، بخشی هم در سیستان و بلوچستان جذب خواهند شد.

طلایی افزود: در سالجاری، سه هزار نفر از نیروهای سازمان جهاد کشاورزی بازنشسته شده‌اند، که جذب نیروهای جدید با هدف جایگزینی نیروهای جوان و کارشناس انجام می‌شود.

وی با اشاره به قابلیت های سیستان و بلوچستان در دسترسی به آبهای آزاد و صادرات، افزود: دو بخش شیلات وگلخانه بزرگترین قابلیت استان برای تحقق اهداف صادراتی وجهش تولید است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: در این استان اولویت‌های کشاورزی باید براساس ارزش اقتصادی آب تعریف شود و چرخه تولید تا بازار رسانی محصولات نیز کامل باشد تا افزایش تولید سبب افزایش در آمد وبهبود کار واشتغال شود.

در این مراسم نیکبخت به عنوان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی و از خدمات زورقی رییس قبلی تجلیل شد.

Share